Juu eli tossa E36:ssa olis vähän pientä laitettavaa ja tarviisin asiantuntijoiden apua. Eli autossa ei ole lokasuojia, joten helmoista on maalirikki ja ruosteen alkua!! Onko järkeä fiksata itse vai pitäiskö viedä liikkeelle? Ruostetta myös takakontissa... Puskurit ei ole korin kanssa saman väriset, millainen homma maalata itse?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Aaapuvaa.
Collapse
X
-
Kyllä pystyy itte maalaan, kunhan perehtyy ensin aiheeseen hieman ja hommaa tarvittavat välineet.E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by pete1981tarkotat varmaan roiskeläppiä, kai siinnä lokasuojat on! kyllä sen saa itse kun tekee kunnolla pohjat! puskuritkaan ei ole paha maalata jos vaan vähänkään on kokemusta maalihommista, onhan niissä jo se harmaa maali?
Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Comment
-
-
Originally posted by JK BMWNo voe helevetti nyt sekos perkele.. Kyllä siinä lokasuojat on, muttei roiskeläppiä. Mitäs maalia kannattais käyttää, lakkaa..yms. Jostain maalikaupasta saa varmaan vinkkiä, vai?
Kukaan ei ole seppä syntyessään.
Mutta kuitenkin jos haluat siistiä jälkeä niin vie liikkeeseen nimittäin maalaaminen ja pohjien teko on helppoa jos sen osaa mutta jos ei osaa niin todenäköisesti siitä tulee vielä hirveemän näköinen kuin nyt.
Niin malleista multona on omasta mielestä ihan hyvää.
Comment
-
Comment