Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw 320 huoltokirja saksaa! suomentakaa minulle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • herni
    BTCF Member
    • Mar 2005
    • 264
    • Kalajoki

bmw 320 huoltokirja saksaa! suomentakaa minulle

joo eli tuli ostettua auto saksasta ja mulla on ton huoltokirjan kans ongelmia ku en tajua saksaa! siis kyllä sen tiedän et mitä öljyn vaihto tarkoittaa mut ongelma on siinä et mitä huoltoja inspektion 1 ja 2 sisältää? ja tuo mikrofiltter siis hä? Autooni on tehty ölservice, inspektion 1 ja 2, bremsflussigkeit, kuhlmittel, mikrofiltter ku lmittarilukema on ollu 120799 ja sen jälkeen on ollu pelkästään ölservice ja inspektion 1 134649 lukemissa nyt on lasissa 143000 pyöreesti et mitä seuraavaks pitäs tehä?
    Last edited by herni; 29-03-2005, 14:03.
    e91 330d m-sport
    ex: e39 530da m-sport
    ex: e39 535i m-sport
    ex: e28 518i
    ex: e36 320
  • Dj Niksperi
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 2437
    • Salo, Finland

mikrofiltteri on raitisilmasuodatin.
    BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
    Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

-Team Pussihousu-
    Salo///Works
    sigpic

Comment

• nollakakkonen
      BTCF Member
      • Jun 2004
      • 40
      • Helsinki

Originally posted by herni
      joo eli tuli ostettua auto saksasta ja mulla on ton huoltokirjan kans ongelmia ku en tajua saksaa! siis kyllä sen tiedän et mitä öljyn vaihto tarkoittaa mut ongelma on siinä et mitä huoltoja inspektion 1 ja 2 sisältää? ja tuo mikrofiltter siis hä? Autooni on tehty ölservice, inspektion 1 ja 2, bremsflussigkeit, kuhlmittel, mikrofiltter ku lmittarilukema on ollu 120799 ja sen jälkeen on ollu pelkästään ölservice ja inspektion 1 134649 lukemissa nyt on lasissa 143000 pyöreesti et mitä seuraavaks pitäs tehä?
      bremsflussigkeit= jarruneste ja kuhlmittel taas jäähdytysneste

Comment

• okko
        BTCF Honorary Member
        • Apr 2005
        • 1768
        • Honkajoki

Lisää infoa kiitos

Mulla tehty myös inspektion II 100000km huollossa, vaihdetaanko siinä tulpat ja ilmansuodatin. Kuuluuko muuten tohon E39:n koneeseen ihan normi tulpat
        When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

Comment

• Temmi
          Newbiemmer
          • Jan 2006
          • 18

Kirja

Ainakin laakkoselta espoosta saa tilattua englanninkielisen käyttöohjekirjan. Saattaa saada muutakin tilattua.

Comment

• Susi
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2003
            • 473
            • Kuopio, Suomi

Noissa Bemuissa huolto-ohjelma menee esimerkiksi seuraavasti:

Inspektion I --> Oljyhuolto --> Inspektion II --> Oljyhuolto --> Inspektion I --> Oljyhuolto --> Inspektion II --> jne...

Inspektion 1:n, 2:n ja oljyhuoltojen sisallot loytyvat huoltokirjasta.
            Nuo saksankieliset termithan jo suomennettiin aikaisemmin...

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎