joo eli tuli ostettua auto saksasta ja mulla on ton huoltokirjan kans ongelmia ku en tajua saksaa! siis kyllä sen tiedän et mitä öljyn vaihto tarkoittaa mut ongelma on siinä et mitä huoltoja inspektion 1 ja 2 sisältää? ja tuo mikrofiltter siis hä? Autooni on tehty ölservice, inspektion 1 ja 2, bremsflussigkeit, kuhlmittel, mikrofiltter ku lmittarilukema on ollu 120799 ja sen jälkeen on ollu pelkästään ölservice ja inspektion 1 134649 lukemissa nyt on lasissa 143000 pyöreesti et mitä seuraavaks pitäs tehä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw 320 huoltokirja saksaa! suomentakaa minulle
Collapse
X
-
mikrofiltteri on raitisilmasuodatin.BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
-
-
Originally posted by hernijoo eli tuli ostettua auto saksasta ja mulla on ton huoltokirjan kans ongelmia ku en tajua saksaa! siis kyllä sen tiedän et mitä öljyn vaihto tarkoittaa mut ongelma on siinä et mitä huoltoja inspektion 1 ja 2 sisältää? ja tuo mikrofiltter siis hä? Autooni on tehty ölservice, inspektion 1 ja 2, bremsflussigkeit, kuhlmittel, mikrofiltter ku lmittarilukema on ollu 120799 ja sen jälkeen on ollu pelkästään ölservice ja inspektion 1 134649 lukemissa nyt on lasissa 143000 pyöreesti et mitä seuraavaks pitäs tehä?
Comment
-
-
Lisää infoa kiitos
Mulla tehty myös inspektion II 100000km huollossa, vaihdetaanko siinä tulpat ja ilmansuodatin. Kuuluuko muuten tohon E39:n koneeseen ihan normi tulpatWhen you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Noissa Bemuissa huolto-ohjelma menee esimerkiksi seuraavasti:
Inspektion I --> Oljyhuolto --> Inspektion II --> Oljyhuolto --> Inspektion I --> Oljyhuolto --> Inspektion II --> jne...
Inspektion 1:n, 2:n ja oljyhuoltojen sisallot loytyvat huoltokirjasta.
Nuo saksankieliset termithan jo suomennettiin aikaisemmin...
Comment
-
Comment