coolant level
Collapse
X
-
-
-
Muuta asetuksia: User CP -> Edit Options -> Thread Display Options -> Default Thread Age Cut Off -> Show All Threads, niin näkyy kaikkiOriginally posted by zanzibar View PostNyt en tajua / osaa käyttää....tuo linkki vie johonkin keskuslukon puhdistusosioon??
Comment
-
Niinpä.. mutta miksi tehdä tuollaisia rautalanka-patentteja kun voi korjata sen ihan oikeastikin.
ja mielestäni tuo parikymmentä euroa on pieni hinta jos vertaa siihen vitutuksen jos/kun auto leviää tienpäälle
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
eikös se 150mk ole semmonen jäätelöraha. itse ainakin maksan vaikka tuplat siitä että ei tule mitään ilmoituksia, ja toisaalta mielenrauhasta siitä että niitä tulee sitten kun on tarvis.Originally posted by alspe View PostOnko se nyt kauheen halpa jos joku anturi yli 150 mk? Kyllä automies osaa itsekin katsoa nesteiden pinnan kerran viikkoon. Ei se ihme ole, että autoilu maksaa kun tollasia pikkunippeleitä menee joka paikkaan plus sitten vielä oikeasti tärkeät osat kuten alusta ym.
jos mun pitäs aukasta pelti kerran viikkoon todetakseni että kaikki patetit vielä toimii ja pitää sormet ristissä ne viikot, niin parikyt egee sen vaivan poistamisesta ois kyllä ehdottomasti maksettava...
Comment
-
Originally posted by remotion View Posteikös se 150mk ole semmonen jäätelöraha. itse ainakin maksan vaikka tuplat siitä että ei tule mitään ilmoituksia, ja toisaalta mielenrauhasta siitä että niitä tulee sitten kun on tarvis.
jos mun pitäs aukasta pelti kerran viikkoon todetakseni että kaikki patetit vielä toimii ja pitää sormet ristissä ne viikot, niin parikyt egee sen vaivan poistamisesta ois kyllä ehdottomasti maksettava...
En kyllä just muista mitä tarkkaanottaen hain tolla kommentilla kun se on kohta 2 vuotta vanha.
G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
oho, otetaas enskerralla silmäkäteen.Originally posted by alspe View Post
En kyllä just muista mitä tarkkaanottaen hain tolla kommentilla kun se on kohta 2 vuotta vanha.
Comment
-
Nostetaan vanhaa kun samaan aiheesen liittyy.
Elikkä juuri näitä edellämainittuja johdotjeesusteipilläyhteen-patentteja on vissiin hyödynnetty tuohon minunki kotteroon entisen omistajan toimesta.
Jäähdytinnesteen määrän anturille ei siis tule johtoja ollenkaan. Osaisko joku neuvoa että mistä boksista tai johtonipusta ne johdot tulee niin osaisi rueta niitä metsästämään.
Jossakinhan ne johdonpäät varmaan roikkuu yhteen teipattuna kun cc ei ilmoittele jäähdytinnesteestä, jos pelkästään liitin olisi irti niin luultavasti se herjaisi,eikö?
Ei sillä ettenkö katsoisi joka toinen päivä pellin alle että onko siellä vielä nestettä, öljyä ja moottori tallessa
Comment
Eli tuolta kautta pääsin jopa manuskaan asti mut jos joku nyt vaan vois sanoa missä se max/ min viiva on. Se ei edes selvinny tosta. Tosiaa mulla se säiliö on siin syylärin vieressä semmonen kapea ja korkea.
Comment