No ihan taatusti muuttui pintakovemmaksi, äänekkäämmäksi ja ennenkaikkea uraherkemmäksi. Näinhän nykyiset ylikokoiset kesärenkaiden kuuluukin tehdä suhteessa vastaaviin talvipyöriin ja näin ne tekeekin. Pito kuitenkin parani tasan varmasti ja paljon, mutta tämän voit käytännössä vain kelloa vastaan ajetulla Ahveniston ratakierroksella. Eli sitä saa mitä pyytää..."testivoitto-ominaisuuksia" joiden painotettua pisteytystä varten ei voi=kannata renkaan kompromissiominaisuuksia lähteä viemään hiljaisemmaksi, pintapehmeämmäksi ja ennenkaikkea vähemmän uraherkiksi.
Jos esim.misukalta jää testivoitot lehdissä saavuttamatta, ei järkyttävän kokoista markkinointibudjettia saa enään maksatettua kuluttajilla, koska niitähän myydään vain jos/kun "testivoittoja" tulee.
Nykyisissä renkaissa kehitys on jo niin pitkällä että mitään ilmaisia aterioita EI OLE renkaasta enään ulosmitattavissa. Jotta renkaan älyttömälle hinnalle löytyisi riittävästi tarpeeksi hölmöjä maksavia kuluttajia, on testivoittoja saavutettava rakentamalla rengas testilehdistön pisteytystä painoittaen, eikä kuluttajien oikeita vaatimuksia mukaillen.
Jos sadekelin kaarrekiihtyvyyteen vaikuttava pintakuviointi on renkaan tuottaman äänen vastakohta...ohjaustarkkuuden kasvattaminen taas lisää uraherkkyyttä...ja jos jarrutusmatkan lyhentäminen on vastakohta renkaan kulumisnopeudelle niin kyllähän se on selvä että nykyiset "testivoittajien" on OLTAVA äänekkäitä, uraherkkiä ja niiden kulumisnopeus on suuri varsinkin suhteessa talvirenkaisiin joiden tesipisteytys lähtee hieman eri lähtökohdista.
"Testivoittajan" kun alle ruuvaa, niin "testivoittajan" ominaisuudet saa...
Jos esim.misukalta jää testivoitot lehdissä saavuttamatta, ei järkyttävän kokoista markkinointibudjettia saa enään maksatettua kuluttajilla, koska niitähän myydään vain jos/kun "testivoittoja" tulee.
Nykyisissä renkaissa kehitys on jo niin pitkällä että mitään ilmaisia aterioita EI OLE renkaasta enään ulosmitattavissa. Jotta renkaan älyttömälle hinnalle löytyisi riittävästi tarpeeksi hölmöjä maksavia kuluttajia, on testivoittoja saavutettava rakentamalla rengas testilehdistön pisteytystä painoittaen, eikä kuluttajien oikeita vaatimuksia mukaillen.
Jos sadekelin kaarrekiihtyvyyteen vaikuttava pintakuviointi on renkaan tuottaman äänen vastakohta...ohjaustarkkuuden kasvattaminen taas lisää uraherkkyyttä...ja jos jarrutusmatkan lyhentäminen on vastakohta renkaan kulumisnopeudelle niin kyllähän se on selvä että nykyiset "testivoittajien" on OLTAVA äänekkäitä, uraherkkiä ja niiden kulumisnopeus on suuri varsinkin suhteessa talvirenkaisiin joiden tesipisteytys lähtee hieman eri lähtökohdista.
"Testivoittajan" kun alle ruuvaa, niin "testivoittajan" ominaisuudet saa...
Comment