Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-technic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Extremaah
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 143

Originally posted by Antti O
    Itsellä on luultavasti aito M-technic coupe.
    Kylkilistoissa on juurikin ///M merkit, ja on m3 korisarja+listat tehtaalta jo ollut varustelistan mukaan.
    ///M merkkiä ei tosin kontissa ole.

ja on sporttiratti, sporttipenkit,m-tech alusta myös.

Mites tästä asiasta voisi varmistua?

tuossa showroomia vähä
    Eikös siinä ole tarpeeksi varmistusta että sulla tosiaan on ollu noi varusteet uutena?? Mulla taitaa vaan olla joku günther ollu varustelemassa tota autoa ite.. M-alusta ja merkki konttiin...Bueno!
    BMW e39 535i -98
    Volvo s80 2,4 -02

Comment

• loz
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 878
      • Helsinki

mulla on helvetin moinen epäilys siitä, että olisivat tehtaalla lätkineet jotain M-kirjaimia auton perseeseen. ne M-kirjaimet jokatapauksessa pitäis repiä irti ja polttaa, niissä kun ei ole mitään mikä tekisi niistä motorsportteja.

huvittavin on täällä päin pyörivä calypsorot e39, jossa se merkki on viel väärinpäin. "bmw wotorsport".
      "Ja btw ei muuten tuo sun kinneri oo nopeempi ku type-r. Type-R se nopein. -uber3"

Comment

• Max
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 994
        • Kotona

Originally posted by loz
        mulla on helvetin moinen epäilys siitä, että olisivat tehtaalla lätkineet jotain M-kirjaimia auton perseeseen. ne M-kirjaimet jokatapauksessa pitäis repiä irti ja polttaa, niissä kun ei ole mitään mikä tekisi niistä motorsportteja.
        Ainakin tuohon meikäläisen entiseen 316:een olivat tehtaalla laittaneet tuon ///M-merkin ja autossa oli ainoastaan nahkaratti ja nahkainen vaihdekepinnuppi sekä tuo M-alusta. Ratissa ja nupissa oli myös ///M-merkki. Autohan oli mallia sedan...

Tosiaan mikäänhän ei tee autoista aitoja Motorsporteja, jos perässä on tuo ///M-merkki, mutta mitä sillä on väliä Antaa kuule kaikkien kukkien kukkia vaan Tuo ///M-merkkikin on tainnut olla lisävaruste...

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎