No joo... Tuli kämmättyä lahjakkaasti kun akkukaapelin irrotuksen jälkeen näpyttelin radioon turvakoodia (orkkis BMW business radio/kasettisoitin vuodelta -91 (!)), ja ihmettelin kun koodi ei kelpaa. Kolmen kerran jälkeen toosa menee sitten johonkin lukitusmoodiin :( Olin mukamas ihan varma koodista, ja muistin tietysti väärin. Elikkäs se oikea turvakoodi mulla kyllä on, mutta tarviiko tuohon syöttää nyt jokin toinenkin koodi lukituksen avaamiseksi vai mitä se nyt tahtoo...?? Käyttöohjekirjassa ei tuosta radiosta sanota oikein mitään hyödyllistä, ilmeisesti sillä on joku oma ohjekirjansa joskus ollut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Radio juntturassa...!
Collapse
X
-
Tosiaan joillaki, kuten mulla, se soitin ei "heränny" useamman vuorokaudenkaan jälkeenkään. Pitäs ihan mielenkiinnon vuoksi kokeilla mitä se nyt sanois ku on ollu kuukauden varaston nurkassa. Soitin tuosta mankasta Jurvakaisellekki ja ne sano että koodin kysyminen maksaa 15€ ja jos ei se oo alkuperäinen soitin, ni koodi ei kelpaa. sanovat kans että plaupunktin mankat on yleensä n. 2 tuntia siinä "code wait" tilassa, jonka aikana virrat on pidettävä päällä...
Comment
-
Comment