m20b25 kannen tunnistaa ainakin pakopuolella olevasta 2.5 valumerkinnästä, ellei sitä ole viilattu pois :wink:
Miten erottaa toisistaan helpoiten?
Collapse
X
-
Kannentiivisteessä lukee monesti joko 2,0/2,3 tai 2,5/2,7
pitäis löytyä ykköspytyn kohdalta pakopuolelta?!
Onhan se voinut kadota aikain saatossa sieltä...e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
Originally posted by MeisseliOnkohan kuitenkaan jos siinä on kerran Motronic? Ainakin siinä yksilössä jonka kanssa puljasin (M20B20 Motronicilla, -89 E34:n pellin alla) oli kyllä jakaja nokan päässä.
L-Jet sitten erikseen, mutta siitähän ei tässä ollut kyse.
Comment
-
ainoastaan lohkon kyljestä voi erottaa päällisin puolin ja tietysti jos kone on kiinni niin 325:ssa on tupla putket alusta loppuun ja 320:ssä taas yhdellä ulostulolla ellei ole vaihdettu.
tee joku kirjallinen sopimus missä ehtona on että kone on 2.5 lirtainen ja hyvin toimiva,muuten kauppa puretaan tai sit kerrot olevasi Bandidos ja katkot sormet jos huijjaaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
joskus muistan keskustelleeni rännärin kanssa asiasta, ja muistaakseni se mainitsi jotain ilmamäärämittarista tai sen kannesta...:?
en vaan muista mitä eroa olisi, JOS edes muistan oikein :oops:
varmaan auttaa nää tiedot paljonkin :roll:
kun ei vaan muista... tietääkö joku muu??- E36 325i Cabriolet
- Volkswagen Passat, 1,9D Variant
Comment
-
no prkl, kait se on sit uskottava kele.....BUhuuuu :(
täytyy todellakin sitten alkaa viilaamaan sitä sen lohkoa että näkee lampulla
ja LASSI`LLE tiedoks
Ittelläni o 320i motrnoci kone katalysaattorilla (katti poistettu) ja siinä o 2 putkee alusta lopuun !
ja putkisto on orig, ainoa o takapönttö joka o jostain 323sta tms
Comment
-
[quote=
täytyy todellakin sitten alkaa viilaamaan sitä sen lohkoa että näkee lampulla
[/quote]
eipä siinä paljon muukaan auta, ko päälisinpuolin ne koneet on "identtiset"...kyllä se numerosarja sieltä paskan alta paljastuu! :lol: ...ja todellaki kantsii tehä siihen sopimukseen ehto et se on 2,5litasella koneella, jos itte et oo varma siitä. Sit on ainaki joku paperi mihin vedota jos se jätkä on kusettanu sua! :PHarrasteajoneuvot:
E30 M3 1990 S38B36
Chevrolet Chevelle 1970 454cid
E30 318IS 1990 160hp
EX: E30 325 1988 M50B25 M-Tech
Comment
-
ööh..
Eli siis jos virranjakaja ei oo nokan päässä vaan jossain alhaalla niin kone ei ole 2.5 vaan 2.0, siis jos puhutaan E30..?
Ja tarkottaako toi nokan päässä et niinku konehuoneen etuosassa jossain kannen lähellä vai..? :O
Oon vähä aloittelija.. :oops:
[/b]P0W3R I5 B34T1FUL
Comment
-
siis 320i motronickki ja 325i motronicki , näissä on virranjakajat samassa kohdassa, eli nokka-akselin päässä sylinteri kannen ja syylärin flektin välissä koneen keulassa, ja nämä on 1:1 identtiset näissä 320i ja 325i motronikeissa.
sitten jos puhutaan 320i jossa on l-jetro tai k-jetro ruiskut niin virran jakaja on jossain aivan muualla kuin tuolla nokka-akselin päässä...
ja l-jetroa ja k-jetroa 320i koneessa ei pysty sikäli sekoittamaan 325i motronickkiin kun 325i ei ole tehty muulla ruiskulla e30 koriin kuin motronicilla...
Comment
-
Originally posted by nemesissiis 320i motronickki ja 325i motronicki , näissä on virranjakajat samassa kohdassa, eli nokka-akselin päässä sylinteri kannen ja syylärin flektin välissä koneen keulassa, ja nämä on 1:1 identtiset näissä 320i ja 325i motronikeissa.
sitten jos puhutaan 320i jossa on l-jetro tai k-jetro ruiskut niin virran jakaja on jossain aivan muualla kuin tuolla nokka-akselin päässä...
ja l-jetroa ja k-jetroa 320i koneessa ei pysty sikäli sekoittamaan 325i motronickkiin kun 325i ei ole tehty muulla ruiskulla e30 koriin kuin motronicilla...
Jos E30 325i ei oo tehty muulla ruiskulla ku motronickilla..
Ymmärsinköhän nyt oikein!? :lol:P0W3R I5 B34T1FUL
Comment
-
Originally posted by ropoMitä siinä lohkossa pitäis lukee jos on 2.5 ja missä kohi lohkoa?
Comment
-
sitten jos puhutaan 320i jossa on l-jetro tai k-jetro ruiskut niin virran jakaja on jossain aivan muualla kuin tuolla nokka-akselin päässä...
ja l-jetroa ja k-jetroa 320i koneessa ei pysty sikäli sekoittamaan 325i motronickkiin kun 325i ei ole tehty muulla ruiskulla e30 koriin kuin motronicilla...[/quote]
Niin 320i:tä EI OLE valmistettu M20-moottorilla K-Jetronicin kanssa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Originally posted by bayermanE30 325 on aina Motronicilla. Ja onhan 2.5l koneessa öljynjäähdytin, jos on kaikki osat siirretty. Toki sen on voinut 2.0l koneeseen laittaa, mutta en kyllä ole ikinä nähnyt et olis laitettu..Olli.
Comment
Comment