Eli ostin tuossa alkuviikosta Järvenpäästä vaalean sinisen E30 320i (325i tekniikalla) vuosimallia '85. Bemu siis rekisteröity 320i:ksi mutta kone on 325:sta. Tekniikka on vaihdettu 2002, jolloin vaihdettu aikas paljon palikkaa mm. tuo kone, lyhyempi välitteinen loota, öljy jäähd. lukkoperä, kynät, jouset, levyt joka kulmaan, sekä sisustaakin taitaa olla vaihdettu aikalailla, siinä sivussa vielä abs sekä "ajotietokone"... onkohan kiertänyt jonkun klubilaisen kautta joskus...?
Joka tapauksessa, bemu noviisina on heränny muutamat kysymykset tuon suhteen ja täältä voisi varmaan saada vastauksia
jotkut kysymykset voi olla hiemän tyhmiä mutta kysymällä oppii
Eli :
Sisustaakun on vaihdettu niin hanskalokero on jäänyt jumiin tai sitten jopa pultattu kiinni, uskaltaiskos moista ruveta oikein väkivalloin ruveta repiin auki, esim ruuvari väliin ja naps...? edellinen omista sano että olivat sitä pikaseen koittanu avata mutteivät saanet auki.
Saisko tuosta perästä jotain tietoa jos tetsais auton alle ja kattois jospa siellä olis jotain numero koodia? ihan mielenkiinnosta tekis mieli saada tietoa mistä moinen sinne on ryöminyt. Muutenkin yleisesti lukkoperistä olis semmonen kysymys että kuinka isolla prosentilla nuo yleisesti lyövät täydellä kaasulla itsensä lukkoon jos otetaan vaikka taulukolla 0 = avonainen ja 100 täysin lukossa (esim hitsattu diffin sisäset mikälie pyörät yhteen
).
Missäpäin sijaitsee tuo moottorin ohjaus boksi, ja mistä saisi tietoon koneen tyypin?
perästä vielä semmoinen että kuinka usein moiseen kannattas öljyt tarkista/vaihtaa...
Siinä nyt alkuun muuta kyssäri vastailkoon ken osaapi
Kiitos
Bnito

Joka tapauksessa, bemu noviisina on heränny muutamat kysymykset tuon suhteen ja täältä voisi varmaan saada vastauksia


Eli :
Sisustaakun on vaihdettu niin hanskalokero on jäänyt jumiin tai sitten jopa pultattu kiinni, uskaltaiskos moista ruveta oikein väkivalloin ruveta repiin auki, esim ruuvari väliin ja naps...? edellinen omista sano että olivat sitä pikaseen koittanu avata mutteivät saanet auki.
Saisko tuosta perästä jotain tietoa jos tetsais auton alle ja kattois jospa siellä olis jotain numero koodia? ihan mielenkiinnosta tekis mieli saada tietoa mistä moinen sinne on ryöminyt. Muutenkin yleisesti lukkoperistä olis semmonen kysymys että kuinka isolla prosentilla nuo yleisesti lyövät täydellä kaasulla itsensä lukkoon jos otetaan vaikka taulukolla 0 = avonainen ja 100 täysin lukossa (esim hitsattu diffin sisäset mikälie pyörät yhteen

Missäpäin sijaitsee tuo moottorin ohjaus boksi, ja mistä saisi tietoon koneen tyypin?
perästä vielä semmoinen että kuinka usein moiseen kannattas öljyt tarkista/vaihtaa...
Siinä nyt alkuun muuta kyssäri vastailkoon ken osaapi

Kiitos
Bnito
Comment