Katselin tuossa huoltohintoja mitä oli koottu eri huoltopaikoista. Kallista tuntuu olevan, mutta saahan sillä huoltokirjaan merkinnän. Oma BMW 525i on sen verran vanha (-91) että onkohan merkinnöillä kovinkaan suurta merkitystä sitten kun myyn sen. Moottorin ja suodattimen öljynvaihdonhan voisi tehdä itse (luulisin), mutta perän ja vaihdelaatikon öljynvaihto taitaa mennä ammattilaisille. Mutta mites tuo jarrunesteiden vaihto, eikö sekin kävisi itse vaihdettuna. Ilmapuhdistimen suodattimen luulisi voivan vaihtaa itse. Ja muut silmämääräiset tarkistukset kävisi siinä samalla. Sain korjaamolta sellaisen paperin mistä käy ilmi mitä esim. 2 tarkastuksessa tehdään. Osa tehtävistä on sellaisia mitä voi itsekin tehdä, eikä maksa mitään. No onhan siellä kyllä niveliä mitä voi olla vaikea itse todeta kunnollisiksi.
Kyselin täällä Kotkassa öljynvaihtoa moottoriin ja perään (Mobil 0-40) perässä jotain en muista, yhteensä 75e. Eivät pysty vaihtamaan laatikon öljyä. Pitää vaihdattaa merkkiliikkeessä. En ole kysellyt sen hintaa.
Kyselin täällä Kotkassa öljynvaihtoa moottoriin ja perään (Mobil 0-40) perässä jotain en muista, yhteensä 75e. Eivät pysty vaihtamaan laatikon öljyä. Pitää vaihdattaa merkkiliikkeessä. En ole kysellyt sen hintaa.
Comment