Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maalipinnan korjaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MazterI
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 312
    • Jyväskylä

    Maalipinnan korjaus

    Semmoinen juttu tuli mieleen että mitenhän saa parhaiten korjattua pieniä vaurioita maalipinnassa? Esim pyörän kaaressa on omassa bemarissa parin sentin matkalla melko syvää naarmua johon on heti vaurion tullessa entinen omistaja semmoisella korjauspuikolla tökötellyt maalia perään. Maali sinällään on ihan oikean väristä ja muutenkin, mutta pientä koloa ja röhelmäähän siinä näkyy.

    Lähinnä mietin että saako noita ammattilainen tai ei ammattilainen mitenkään kunnolla piiloon muutakuin maalaamalla vähän isommasti oikein?

    Toinen vauriokohta on konepellissä noin 3*3mm oleva iso kiveniskemä jossa näkyy selvää koloa ja siihenkin on semmoisella korapuikolla töksäytetty maalia. Eli onko ideoita miten noista kannattaisi jalostaa nätimpi
  • spu
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 528
    • Tampere

    #2
    Kaareen voisi käyttää vaikka tuota tekniikkaa...



    ja siihen konepellin isompaan vaikka tuota...



    Se konepellin läikkä on tosin hankalampi kotikonstein tasotella saati saada maalin (sumu) hinkattua pois...Nuo linkit nuin äkkiseltään koska kuvat kertoo enemmän kuin sanat Kyllähän se isompi maalaus tietenkin aina paras vaihtoehto olisi, mutta jos ei näyttelypeli ole kyseessä niin kannattaako pariin naarmun uhrata muutamaa satasta kun niitä kumminkin jatkuvasti lisää tulee ?
    Last edited by spu; 15-04-2005, 12:47.

    Comment

    • Suutari
      Bimmer Enthusiast
      • May 2003
      • 3064
      • Suomi

      #3
      parmepi tulee kun ei suojaa ympäristöä muuta kuin saumoista(listat jne.) etc ja sitten kiillottaa niin ei tule pahoja rajoja. ja lakka päälle tietty jos metalliväri tms.
      Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
      -Official BTCF-Sauna Team-
      -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
      -Team BTCF Top Alcohol-
      -Team Pimp My Bride-
      TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
      R.I.P. 1K MOTORSPORTS
      R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
      526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎