Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tuplien asennuksesta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • samikarki
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 343
    • turku

    Tuplien asennuksesta.

    Tässä tulee nyt nuo tuplien hankinnat ajankohtaiseksi. Eilen kävin tuossa hallilla katselemassa ja ilmeistähän on se että imusarjasta lähtien revitään vanhaa häkkyrää irti, tilalle mitä ilmeisemmin tulee tuplille varustettu imusarja jotta ne mööpelit sinne saadaan kiinni . Tarkoituksena nyt ilmeisemmin olisi ostaa tollaset dellorton vaakaimu tuplat, nehän varmaankin menee niihin tarkoitettuihin imusarjaan ihan ok, mutta sitten tulee se asia mistä mulla ei ole tietoa, kun ei ole tuon kaasarin kanssa tullut pelleiltyä sitten suzuki pv aikojen jälkeen, eli pitääkö niille kaasareille vetää jonkun näköiset alipainehässäkät, pierupurkkihan vaati sen oman hässäkkänsä, mutta taas tuo weberin korvaus kaasari ei sitä vaadi. Samoin myös terve järki sanoo että tarpeeseen tulee jonkun näköinen kaasuvaijeriviritelmä hankkia jolla ne molemmat purkit saa toimimaan? Eikös näin. Ei ole oikein tietoa tuosta tulevasta hässäkästä niin tässä kyselen, olenko oikeilla jäljillä? Mihin muuhun tuossa kannattaisi valmistautua? Kyseessähän on siis m10b18 motti. Niin ja mitenkäs nuo ilmanputsarihässäkät on toteutettu? Pitäsikö sitä käydä brumannillata ostamassa niitä ikihienoja gtiGreenFiltereitä ja vetää niillä vai kuinka.

    Siitäpäs, kiitos jo etukäteen.
  • Mikkomies84
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1055
    • Siilinjärvi

    #2
    Etkös sä ollut vähän aikaa sit ruiskuja asentamassa vai menikö liian vaikeeks?

    Comment

    • samikarki
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 343
      • turku

      #3
      Unohdin ajatukset turboiluista yms. Ja Insp valotti tuota projektia ruiskun asennusprojektia joten päätin sen hylätä, auton vaihto kuitenkin edessä vuoden päästä.

      Comment

      • Axum
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 4416
        • Kuopio

        #4
        Eipä siinä, ylimääräiset letkujen paikat umpeen, jakajalle alipainetta sieltä kaasarin liittimestä, jonkinlainen kiinnike vaijerille ja mittarilla syncrot kuntoon ja säätöön

        sen ilmanputsarin voit toteuttaa esim ns. "sukilla" tai rakentelemalla kotelon+vv suodattimen
        - E30 325i M52B28TU Cabriolet
        - E39 528ia
        - KUOPION PUTKIMIEHET -team
        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

        Puretaan 520ia -97
        https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎