Bemuna on 315 e21 ja suunnitelmissa olisi puhdistaa kaasutin ja vaihtaa kuluvat osat.
Olen laittanut paikallisiin varaosaliikkeisiin sähköpostia (myös paikalliseen bmw myynti/huolto liikkeeseen) ja tiedustellut mitä noihin kaasuttimen huoltosarjoihin kuuluu ja mitä kustantavat. Vain yhdestä on tullut vastaus tähän mennessä ja sarjaan ei monta osaa kuulunut. Mitähän kuluvia/vaihdettavia osia tuollaisessa vanhassa kaasuttimessa (tarkemmin: Pierburg 1B2) yleensä on? Olisiko myös jotain "sisäpiirin" vinkkejä tuollaiseen kaasuttimen huoltoon?
Kävin pakokaasut mittauttamassa korjaamolla ennen katsastusta ja korjaaja tuumasi että käy hieman laihalla muttei saanut säädettyä yhtään rikkaammalle. Mistä muusta tuollainen väärä seossuhde & säätämättömyys voisi mahdollisesti johtua kuin kaasarin huonosta toiminnasta?
Olen laittanut paikallisiin varaosaliikkeisiin sähköpostia (myös paikalliseen bmw myynti/huolto liikkeeseen) ja tiedustellut mitä noihin kaasuttimen huoltosarjoihin kuuluu ja mitä kustantavat. Vain yhdestä on tullut vastaus tähän mennessä ja sarjaan ei monta osaa kuulunut. Mitähän kuluvia/vaihdettavia osia tuollaisessa vanhassa kaasuttimessa (tarkemmin: Pierburg 1B2) yleensä on? Olisiko myös jotain "sisäpiirin" vinkkejä tuollaiseen kaasuttimen huoltoon?
Kävin pakokaasut mittauttamassa korjaamolla ennen katsastusta ja korjaaja tuumasi että käy hieman laihalla muttei saanut säädettyä yhtään rikkaammalle. Mistä muusta tuollainen väärä seossuhde & säätämättömyys voisi mahdollisesti johtua kuin kaasarin huonosta toiminnasta?
Comment