Announcement

Collapse
No announcement yet.

onko kokemusta tästä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 325-coupe
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 29

onko kokemusta tästä?

rakensin eilen 325 e36 tupla putkiston mutta äänistäö tuli vähän liian kovat
    simons vaimentimilla

niin et onko kellään kokemusta tuosta motonetin vaimentimesta et tuleeko sillä kovat äänet?
    oikeastaan tuon isompaa ei sovi tulemaan hanarin puoleta.

oisko muita vastaavan mallisia jossain myynnissä? vaimennin sais olla 13 cm halkasijaltaan ja 50cm pitkä.
  • visa e36
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 753
    • Järvenpää

Laitettiin juuri kaverin 320:seen tuollainen samanlainen mutta sillä 70x140mm ulostulolla tai jotain sinnepäin. Äänet on aika kohtuulliset, vaikka aluksi tuntuikin vähän kovilta kun oli tottunut vakioon. Suosittelen.
    Nykyiset
    -63 Pontiac Catalina convertible
    -05 E53 X5 3.0d

Comment

• pete81
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 2056
      • .........

eipä ole omaan tullu tuollaista laitettua mut kavereilla on noita ja tullu omasta mielestäni turhan kovat äänet. olen kans miettinyt minkä putken tohon omaan laittais et tulis kummaltakin puolelta ulostulot, ei oikein löydy sopivaa ja olen miettinyt jos tekis itse rosterista.

Comment

• jazma
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 1115
        • Oulu

Supersprint...Kallis mutta kuulemma hintansa väärti. Nuo simonssit on melkoisia teinipönttöjä. Mulla oli golffissa simonssi, mutta enää ei tule simonsseja. Pitkää matkaa ajaessa lievästi puuduttava se ääni...
        e30 318i

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎