Ostin itelle ihan perus loppuvaimentimen 316i e30 bemariin, 68e tais maksaa ja hyvät pörinät lähtee varsinkin yläkierroksilla..
Motonet takapöntöistä
Collapse
X
-
nyk: e46 330i cäb M
ex: e30 318i touring brilliantrot
ex: e30 316i taxi Schwarz
ex: e46 320d Topazblau Metallic
ex: e36 325iA taxi alpinweiß
ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot
-
sain tuon moottorinvaihdon juuri tehtyä ja perässä on ainostaan simonsin pikkuruinen 3" vaimennin, aika jäätävät äänet, ei pysty ajaa enempää ku 10km kerrallaan ettei kuulo lähde
, no puuttuu sieltä vaimennukset sisätiloista, ja takapenkkikin auttas. En suosittele siis kenellekkään vain yhtä vaimenninta käytettäväksi
Audi A4 Avant 2.7BITURBO
Bmw 740 E38
Comment
-
Onkos kellään kokemuksia V8 (E34) moottoristen kanssa ?.
Ei kuulu muuta kuin suhinaa kun on alkuperäinen putki.
Takavaimennin alkaa olemaan melko "kypsä" ja vois tilalle
pistää jotain muuta et naapurit(kin) kuulis mikä motti on
kyseessä, vai tuleeko jo liikaa mölyä "tarvike" pöntön kanssa ?.
Comment
-
Originally posted by kamuOnkos kellään kokemuksia V8 (E34) moottoristen kanssa ?.
Ei kuulu muuta kuin suhinaa kun on alkuperäinen putki.
Takavaimennin alkaa olemaan melko "kypsä" ja vois tilalle
pistää jotain muuta et naapurit(kin) kuulis mikä motti on
kyseessä, vai tuleeko jo liikaa mölyä "tarvike" pöntön kanssa ?.
hiljainen oli normaali ajossa edelleen, ja kaasua reilummin polkiessa kuuli kasin murinat sopivasti. tosin se alkup. kokoonpano oli todella hiljainen, bmw:n vastaavasta en tiedä, mutta eiköhän ne äänet kurissa pysy kun laitat kaksi tai yhden tuplaputkisen vaimentimen sinne tilalle.Audi A4 Avant 2.7BITURBO
Bmw 740 E38
Comment
Comment