Announcement

Collapse
No announcement yet.

328:sta rojut 325:seen. Mitä pitää vaihtaa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xtc
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 2908
    • Heinävesi<->Kuopio

    328:sta rojut 325:seen. Mitä pitää vaihtaa?

    Ois tiedossa tommonen 328 kone jonka imusarja on sulanut ja yks mäntä paskana. Mitä kaikkee pitäs tohon 325:seen vaihtaa tosta 328:sta et sen tilavuuden sais tonne 2.8 litraan.

    Ja tuleeko se toimimaan?
    Pommit:
    BMW 325 cäbi HooCee optik
    Audee Q7
    Vivaro
    2xFL6
  • pete81
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 2056
    • .........

    #2
    Originally posted by xtc
    Ois tiedossa tommonen 328 kone jonka imusarja on sulanut ja yks mäntä paskana. Mitä kaikkee pitäs tohon 325:seen vaihtaa tosta 328:sta et sen tilavuuden sais tonne 2.8 litraan.

    Ja tuleeko se toimimaan?
    paljon joutuu kärsimään koneesta? siittä kone remonttiin ja koko motti vaihtoon ja sulaneen imusarjan tilalle parempi sarja niin saa +20hv.

    Comment

    • Cee.Koo
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 354
      • Twilight zone

      #3
      Kampiakseli, kiertokanget ja männät vaihtolistalla. Ja miksei toimis jos huolella kasaa ja ja lopuks säädöt kohdalleen.
      With jap crap, life sucks and then you die

      Comment

      • xtc
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 2908
        • Heinävesi<->Kuopio

        #4
        Varmaan kannattais ostaa samalla säädettävä lastu..
        Pommit:
        BMW 325 cäbi HooCee optik
        Audee Q7
        Vivaro
        2xFL6

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #5
          Eiköhän palata taas alkuperäiseen aiheeseen pikkuhiljaa, ilman kiihkoiluja. OK?
          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • Esko
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 11721
            • Kouvola

            #6
            jannmannillahan oli joskus ollu 328 schrickin imusarjalla ja kertoili että perstuntumalla potkua tuli roppakaupalla lisää...muistaakseni schrickin sivuilla lupailee +25hv pelkällä tolla imusarjalla 328:iin

            Comment

            • Moosmann
              BTCF Member
              • Apr 2003
              • 712
              • AnssiKela-tallit

              #7
              Joku mode vois nyt stopata tän turhan päiväsen riitelyn, sillä tää foorumi ei todellakaa mun mielestä oo tarkoitettu tälläseen PASKAAN!!! Ja nyt siihen alkuperäseen aiheeseen....
              E30 336i diamantschwarz metallic -88
              E39 525iA Touring kalaharibeige metallic Edition Exclusive -04
              Volvo V60 fusion red metallic R-design -22
              Toyota Corolla vvt-i automatic black metallic -03

              ex:
              -VW Passat Variant Tsi Highline -18
              -Toyota Avensis Premium Touring -16
              -Skoda Octavia Combi -14
              -e36 frozen bronze "m3" touring -95
              -VW Golf Variant -05
              -e36 316i Touring -98
              -e38 728ia -96
              -e30 316 (18i)-83
              -e30 323i -84
              -A sorsa sedan -87

              Comment

              • pyroz
                BTCF Member
                • Nov 2002
                • 6770
                • PK-seutu

                #8
                Originally posted by bmw525i
                Joku mode vois nyt stopata tän turhan päiväsen riitelyn, sillä tää foorumi ei todellakaa mun mielestä oo tarkoitettu tälläseen PASKAAN!!! Ja nyt siihen alkuperäseen aiheeseen....
                Jep. Aiheeseen. (Topiccia siivottu)
                S65, S85, H1, N63TU, IB1

                Comment

                • Moonshine
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 1018
                  • Järvenpää

                  #9
                  Ikävä kyllä siitä ei tietoa, mitä kaikkea pitäisi vaihtaa, mutta kannattaako tuosta 2.8:sta heitellä kuitenkaan hiluja 2.5 koneeseen? Mitäs jos vaan laitat sen 2.8 koneen kuntoon ja viskaat paikalleen ja myöt 2.5:n seuraavalle?
                  "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

                  Comment

                  • jmp2002
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 5727
                    • Rovaniemi

                    #10
                    Originally posted by Moonshine
                    Ikävä kyllä siitä ei tietoa, mitä kaikkea pitäisi vaihtaa, mutta kannattaako tuosta 2.8:sta heitellä kuitenkaan hiluja 2.5 koneeseen? Mitäs jos vaan laitat sen 2.8 koneen kuntoon ja viskaat paikalleen ja myöt 2.5:n seuraavalle?
                    mutta millä ohitat ajoneston??? sehän siinä se ongelma on että ei tule onnistumaan, muuten kuin latomalla m50b25 koneseen osat.
                    E30 325i Touring -89
                    E30 325i touring -88 m50tbo
                    G20 330e M-Sport -20

                    Comment

                    • Moonshine
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 1018
                      • Järvenpää

                      #11
                      Originally posted by jmp2002
                      mutta millä ohitat ajoneston??? sehän siinä se ongelma on että ei tule onnistumaan, muuten kuin latomalla m50b25 koneseen osat.
                      Jahas, no niinpäs olikin. Tuostahan on itseasiassa juttua kun searchin kanssa hieman heiluu.
                      "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

                      Comment

                      • xtc
                        BTCF Member
                        • Aug 2002
                        • 2908
                        • Heinävesi<->Kuopio

                        #12
                        Mut tietääkö joku et onko 325:sessa saman halkasijan männät kuin 328. Ja toi iskunpituus muuttuu aika paljon mut muuttuuko liikaa? Pitää varmaan soittaa m-sportille ja kysästä et onnistuisko tommonen.. Tosta paskastahan sais sen 200 heppaa kun vielä vähän hiplailis..
                        Pommit:
                        BMW 325 cäbi HooCee optik
                        Audee Q7
                        Vivaro
                        2xFL6

                        Comment

                        • Cunttory
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2004
                          • 1772
                          • Kuopio

                          #13
                          M50 tietoja: http://www.bmwworld.com/engines/m50.htm
                          m52 tietoja: http://www.bmwworld.com/engines/m52.htm
                          Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎