On tossa mielessä pyöriny jo vähän aikaa sellanen omavalmisteinen imusarja.
Koska nurkissa on pari ylimääräistä kaasuläppää niin...
Eli jos tekis m20-koneen kannen imureiistä putket kolmelle kaasuläpälle (eli 1 ja 2 yhteen 3 ja 4 yhteen ja 5 ja 6 yhteen.) sitten jonkinmoisen yhteisen imukotelon niiden imureikiä yhdistämään, josta sitten saadaan ilmamäärämittari mittaamaan yhteistä ilmamassaa.
Tyhjäkyynnin säätimen sais laitettua niin että haarauttaa kolmeen letkuun siitä vakio säätimestä ja vie joka kaasuläppien toiselle puolelle.
Kaasuläppäkytkimen asentotunnistimen signaali voisi tulla yhdeltä kaasuläpältä, jos muut on laitettu esimerkiksi tangoilla toimimaan samaan tahtiin kuin se mistä tieto otetaan.
Mitä ootte mieltä voisko onnistua ja tietysti huonontamatta koneen tehoja?
Koska nurkissa on pari ylimääräistä kaasuläppää niin...
Eli jos tekis m20-koneen kannen imureiistä putket kolmelle kaasuläpälle (eli 1 ja 2 yhteen 3 ja 4 yhteen ja 5 ja 6 yhteen.) sitten jonkinmoisen yhteisen imukotelon niiden imureikiä yhdistämään, josta sitten saadaan ilmamäärämittari mittaamaan yhteistä ilmamassaa.
Tyhjäkyynnin säätimen sais laitettua niin että haarauttaa kolmeen letkuun siitä vakio säätimestä ja vie joka kaasuläppien toiselle puolelle.
Kaasuläppäkytkimen asentotunnistimen signaali voisi tulla yhdeltä kaasuläpältä, jos muut on laitettu esimerkiksi tangoilla toimimaan samaan tahtiin kuin se mistä tieto otetaan.
Mitä ootte mieltä voisko onnistua ja tietysti huonontamatta koneen tehoja?
Comment