Announcement

Collapse
No announcement yet.

palotilojen/männän mittaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #16
    Originally posted by f1zz
    mikäs olis hyvää shittiä tohon? olisko joku nafta vaikka hyvää tohon mittaukseen?
    Pirtu Oliskohan ollut jotain värjättyä sinolia mulla joskus aikoinaan kun mittailin.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2069
      • Banshee - Jyväskylä

      #17
      Ootte jäljillä. Hyvin vaseliiniä seeteihin ja kirkas pleksi palotilan päälle (vaseliinillä). Pieni reikä levyn (palotilan) reunaan ja kansi sitten niin että tämä on ylin kohta. Kirkkaallakin nesteelläkin näkee hyvin milloin on täysi.
      Maltti on valttia...

      Ainiin, ne männät... Puhdas sylinteri + mäntä + vaseliini + em. levy. V=piir^2*h ja h on sitten itsestä kiinni ja lopputulos riippuu omasta huolellisuudesta ja mittalaitteista.
      Last edited by Tzeimi; 21-04-2005, 07:44.
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      • juizzi
        Newbiemmer
        • May 2003
        • 4

        #18
        hyvä aine mittaukseen on glykooli
        no real power, just turboshit...

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #19
          Originally posted by Tzeimi
          Ootte jäljillä. Hyvin vaseliiniä seeteihin ja kirkas pleksi palotilan päälle (vaseliinillä). Pieni reikä levyn (palotilan) reunaan ja kansi sitten niin että tämä on ylin kohta. Kirkkaallakin nesteelläkin näkee hyvin milloin on täysi.
          Maltti on valttia...
          Tuossa nopeasti löytynyt huono kuva ko. hommasta.

          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • ankkuli
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 938
            • Hyvinkää

            #20
            tähänkin ovat tehneet for dummies ohjeen ystävämme ffp:läiset

            jos ei tämän topikin ohjeilla onnistu, on vikaa tekijässä. pitänee itsekkin koittaa joskus.
            Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

            Comment

            • Suutari
              Bimmer Enthusiast
              • May 2003
              • 3064
              • Suomi

              #21
              Palotilat ja männän tila mitattu teollisuusbensiinillä joka oli kohtuu mukava käyttää.
              Kone on jo läjässä .

              puristuksiksi tuli 8.58:1 1.7mm pahvilla ja 8.36:1 2mm pahvilla.

              Ei ihan niin alhaiset kuin oliun odottanut, mutta sopivat nykyiseen tilanteeseen .

              eli nyt on 8.6 omassa padassa. Männät on sorvattu suoriksi jja ei ainakaan noilla pahveilla tule tuon alemmas puristukset. tietty siitä laesta ois voinu vielä ottaa hitusen.

              palotila kannessa oli keskimääräisesti 39.6cc. Liekkö hiukka plaanattu...

              Kuitenkin homma kasassa. ja tuo mittaus onnistui ihan hyvin noilla apteekin ruiskuilla kun otti kaikkia kokoja(2,5,10ml). Tietty mitään super tarkkoja lukemia noilla menetelmillä ei saa ikinä.
              Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
              -Official BTCF-Sauna Team-
              -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
              -Team BTCF Top Alcohol-
              -Team Pimp My Bride-
              TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
              R.I.P. 1K MOTORSPORTS
              R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
              526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎