Ootte jäljillä. Hyvin vaseliiniä seeteihin ja kirkas pleksi palotilan päälle (vaseliinillä). Pieni reikä levyn (palotilan) reunaan ja kansi sitten niin että tämä on ylin kohta. Kirkkaallakin nesteelläkin näkee hyvin milloin on täysi.
Maltti on valttia...
Ainiin, ne männät... Puhdas sylinteri + mäntä + vaseliini + em. levy. V=piir^2*h ja h on sitten itsestä kiinni ja lopputulos riippuu omasta huolellisuudesta ja mittalaitteista.
Ootte jäljillä. Hyvin vaseliiniä seeteihin ja kirkas pleksi palotilan päälle (vaseliinillä). Pieni reikä levyn (palotilan) reunaan ja kansi sitten niin että tämä on ylin kohta. Kirkkaallakin nesteelläkin näkee hyvin milloin on täysi.
Maltti on valttia...
Palotilat ja männän tila mitattu teollisuusbensiinillä joka oli kohtuu mukava käyttää.
Kone on jo läjässä .
puristuksiksi tuli 8.58:1 1.7mm pahvilla ja 8.36:1 2mm pahvilla.
Ei ihan niin alhaiset kuin oliun odottanut, mutta sopivat nykyiseen tilanteeseen .
eli nyt on 8.6 omassa padassa. Männät on sorvattu suoriksi jja ei ainakaan noilla pahveilla tule tuon alemmas puristukset. tietty siitä laesta ois voinu vielä ottaa hitusen.
palotila kannessa oli keskimääräisesti 39.6cc. Liekkö hiukka plaanattu...
Kuitenkin homma kasassa. ja tuo mittaus onnistui ihan hyvin noilla apteekin ruiskuilla kun otti kaikkia kokoja(2,5,10ml). Tietty mitään super tarkkoja lukemia noilla menetelmillä ei saa ikinä.
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown! -Official BTCF-Sauna Team- -Official BTCF-Jusauksen allasteam- -Team BTCF Top Alcohol- -Team Pimp My Bride- TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm) R.I.P. 1K MOTORSPORTS R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30, 526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment