Niin tota vaihdoin toho E30 320i takaiskarit. Vanhat iskarit olivat siniset/turkoosinsiniset jos joku tietäis minkämerkkiset on. Myyjän mukaan pitäisi olli bilsteinit mutta mielestäni bilsteinit on aina keltaiset, oisko noi sachit tai boget? Uudet iskarit Bilstein Sprintit olivat halkaisijaltaan pienemmät kun entiset, alakiinnitys keskellä iskaria, kun edellisessä oli vähän sivussa. Uudet iskarit 3 cm pidemmät kuin edelliset! Eiks sprintit oo lyhyemmät kun ovat madallettuihin autoihin tehty? Iskarin paksumpi osa oli kuitenkin yhtä pitkä. Ja sit vanhemmat iskarit olivat huomattavasti jäykemmät, palautu paljon hitaammin ja toinen palautu hitaammin kuin toinen joka lienee kulumisen merkki. Miten näissä nyt on niin paljon eroja vanhoissa ja uusissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kysymyksiä iskareista (lähinnä bilstein)
Collapse
X
-
Originally posted by -Tate-Tähän samaan voisin kysyä että mistä sais sellasia vanhanmallisia bilstein tarroja.... semmosia pieniä autoon liimattavia. Lähinnä suomesta niinkun?
Tossahan noita on pöydällä n.100kpl, mistähän sulle saatais.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Miika TissariMistähän sais suomesta halvimmalla sprintit?
Varkaudesta E30 325 etuiskarit 199€/kpl ja on valmiiksi tingitty hinta, mutta silti liian kallis mulle!!!
Noi on sitten purettavaa mallia- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
vahvan luotettavalta taholta kuullun HUHUN mukaan bilsteinin "halpasarja" eli normaali-iskari ei ole bilsteinin tekemä vaan alihankkijan tekemä "mallistotäydennys" edullisempaan hintaluokkaan. näiden väristä minulla ei ole mitään tietoa.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by mortimervahvan luotettavalta taholta kuullun HUHUN mukaan bilsteinin "halpasarja" eli normaali-iskari ei ole bilsteinin tekemä vaan alihankkijan tekemä "mallistotäydennys" edullisempaan hintaluokkaan. näiden väristä minulla ei ole mitään tietoa.
Prostreet kuulemma myy näitä halvempia- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooNiin. Ne halvemmat sprintit eivät ole purettavissa ja muuteltavissa. Ja eivät ole niin sanotulla "upsidedown" tyylillä.
Prostreet kuulemma myy näitä halvempia
Sillä ei ainakaan onnistut 39mm patruunan aukaisu/korjaus.
Isomman patruunan laitto kyllä onnistuu.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment