Punnitsin tuossa koulun tarkkuusvaa'alla kiertokanget molemmista päistä ja kokonaan. myös männät tuli punnittua.
Kivaksi ylläriksi havaitsin bemun äijjien tekevän ihan kohtuu jälkeä.
kiertokankien suurimmat erot eri päiden välillä oli luokkaa 2g ja kokonaispainoissa kevyimmän ja raskaimman välillä 4.5g(tälle mainitaan BMW:n huolto-ohjeissa että 4g sisään pitää mennä).
Männät on itse sorvatut parin satikan tarkkuudella(ainakin yritetty
!) ja painoeroksi suurimman ja pienimmän välillä tuli 2g ja loput siihen väliin...
konehan oli m20b25 ja jos jotain kiinnostaa niin tässä painoja.
Mäntä (sorvattu tasaiseksi,tappi+toinen lukkorengas kiinni) painoi 501g (keskiarvo)
Kiertokanki(ilman alapään laakereita,pultit kiinni) 635g (keskiarvo)
Kivaksi ylläriksi havaitsin bemun äijjien tekevän ihan kohtuu jälkeä.
kiertokankien suurimmat erot eri päiden välillä oli luokkaa 2g ja kokonaispainoissa kevyimmän ja raskaimman välillä 4.5g(tälle mainitaan BMW:n huolto-ohjeissa että 4g sisään pitää mennä).
Männät on itse sorvatut parin satikan tarkkuudella(ainakin yritetty
![Wink](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_wink.gif)
konehan oli m20b25 ja jos jotain kiinnostaa niin tässä painoja.
Mäntä (sorvattu tasaiseksi,tappi+toinen lukkorengas kiinni) painoi 501g (keskiarvo)
Kiertokanki(ilman alapään laakereita,pultit kiinni) 635g (keskiarvo)
Comment