Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitkä coil overit M3seen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW M3 Coupe -93
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2004
    • 283
    • Seinäjoki

    Mitkä coil overit M3seen?

    Tos asensin vanteita ja jarruja niin huomasin et toinen takajousin on poikki. Pieni vitutus ku just meni noin 3000 renkaisiin, vanteisiin, takalokasuojien levitykseen ja jarruihin. Meinasin ostaa alustan vasta ensvuonna mut näköjään sen saa hankkia melki heti ku ratapäivät lähestyy..

    Mitäs merkkejä kannattaisi harkita? Kaikki myyjät on tyrkyttänyt ihan väkisin tota kWtä ku ne on rosterista. Olishan se tietty hyvä et niitä sais säädettyä vielä parin talvenkin jälkeen.. Onko muita rosterista valmistettuja merkkejä?

    Onko kellään kokemuksia E36 jollain säädettävillä?

    Tällä hetkellä harkinnas KW, Eibach ja FK. Kuulemma Eibachilta uutuutena myös rosterinen. Hinta oli 50 pienempi kuin KW. Koni oli liian kallis..

    Ovat liikkeissä pyydelleet KW variant 1sestä sellasta 1250 puolin ja toisin... Mistä sais halvalla?

    Ei oo pakko olla mitää iskarin säätöjä, kunhan vaan on korkeus/jäykkyys säätöiset..
    In memoriam:
    BMW M3 3.0 E36 Coupe -93
    http://www.minunauto.com/?8813
  • wille
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 356
    • Mäntsälä

    #2
    Saahan se kw:kin halvalla! mutta laita bilstein pss9! on ainakin laadukas!
    E30 325i cabrio
    E21 315
    E70 x5 30xd

    Comment

    • BMW M3 Coupe -93
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2004
      • 283
      • Seinäjoki

      #3
      Minkälaiset ne on? Onko enemmän säätöjä ja rosteriset? Pitää tutustua mut jos on paljon kalliimpi ku KW niin ei perse kestä. Noh täs ollaan muutenkin konkurssissa..

      Ehdoton hintamaksimi on 1400 - 1500
      In memoriam:
      BMW M3 3.0 E36 Coupe -93
      http://www.minunauto.com/?8813

      Comment

      • Mica
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 688
        • Häme

        #4
        Hommasin itselle vähän aikaa sitten kw variante 3. Vaimennuksen säätö molempiin suuntiin erikseen edessä ja takana, voi säätää iskaria irroittamatta. Se on miinuksena että jouduin laittaan eteen levikepalat ettei ota vanteet jousiin kiinni. Jos vanteissa ET 30 noin arviolta tai pienempi niin menee varmaan ilman paloja. Olen kyllä ollut tyytyväinen noihin. Hinta noilla n.1700 eli vähän turhan arvokkaat on..
        e36 M3 -97 "katukilpuri"
        e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448

        Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140

        Comment

        • wille
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 356
          • Mäntsälä

          #5
          Joo onhan noissa kaikki mahdolliset säädöt ja ne on rosteriset...listahinta jotain 3000e
          E30 325i cabrio
          E21 315
          E70 x5 30xd

          Comment

          • Sene
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 925
            • Enschede, The Netherlands

            #6
            Öhlinssiltä jotkut sähkösesti säädettävät
            F11 LCI 535xi


            Ex.

            E36 320i sedan
            E36 LCI 328i coupe
            E61 LCI 530xi

            Comment

            • Striezel
              Bimmer Rookie
              • Nov 2002
              • 192
              • Kokkola

              #7
              H&R

              Ostin juuri H&Rn clubsport alustan(M3 -93een), mut tää on hyvin rata-painotteinen, eli turhan jäykkä kadulle. Mut H&Rn säädettävä katualusta vois olla hyvä vaihtoehto, tai Bilsteinin PSS9, kuten joku jo ehdotti. H&Rssä ei oo iskarin säätöä..vaan korkeuden säätö. Enkä tiä mitä varten pitäs olla iskareissa säätömahollisuutta..

              Ite ainaki ajattelin etten saa ikinä iskareita säädettyä yhtä hyvin kun tehdas kehittäessä ja testatessa. Ainaki siinä menis renkaita ja aikaa.. Oon jutellu muutaman alan ammattilaisen kanssa asiasta, ja olivat myös sitä mieltä ettei iskareissa tarvi säätöä. Ostaa vaan iskarit (ja jouset) käyttötarkotuksen mukaan.

              Comment

              • sallu
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2003
                • 232
                • Kuortane-Seinäjoki

                #8
                Kyllä se KW on hyvä bemarissa. Variante 1:nen on jo tosi hyvä alusta niin kadulle ja radalle, mutta toki 2 ja 3:nen on vielä parempia, koska niissä on säädöt iskunvaimennukselle eli 2:ssa on toiseen suuntaan säätö ja 3:ssa molempiin suuntiin ja siis 1:nen on korkeussäädettävä.
                -MB 350 CLS-
                -Fiat Ducato-
                -Volkswagen Vento 1.8-
                -Yamaha R1-

                Autonosturit, rengaskoneet, korjaamokoneet edullisesti:
                http://www.eduel-asennus.fi

                Comment

                • Antza
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 2143
                  • Espoo

                  #9
                  kwv2:ssa on eräs suurimmista korkeudensäätöväleistä, ts. sillä saa tonttiin. Ja on todella laadukas sarja (iskarit ilmeisesti konin?) PSS9 on todellakin Suomessa todella suolaisen hintainen, mutta kyselin sitä vuosi sitten ja saa kyllä keski-Euroopasta tilattua n 1300 euroon. Ainakin jenkkifoorumeilla kehuttu maasta taivaaseen.
                  Current rides:
                  F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                  Previous rides:
                  E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                  Comment

                  • BMW M3 Coupe -93
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2004
                    • 283
                    • Seinäjoki

                    #10
                    Näyttäis siltä että ostan KW:n. En vain osaa päättää minkä varianten.. Tällä hetkellä Prostreet on tehnyt parhaat tarjoukset. Mut eri liikkeiden välillä on eroja vain muutamia kymppejä. Paitsi jotkut pyytää 110 euroa enemmän (completos)

                    Täs linkki hinnastoon: http://www.prostreet.fi/alustanosat/...nasto_2005.pdf

                    En tiä saako noista hinnoista enää tiputettua. Huomenna vois soitella sinne.

                    Kyllä suomen suolakeleille joutuu rosteriset ostaan. Tosin jos pääsis käymään saksas tai joku tois niin Bilstein..

                    Prostreet vastas mun mailikyselyyn et halvalla ei hyvää saa ja suositteli nimenomaan variant 2 tai 3. Ei niillä ny niin isoo hintaeroo oo mut kuka piru osaa niitä säätää niin et saa parhaan hyödyn irti. Radalla pörrään varmasti paljon tänäkin kesänä et alusta sais olla timmi... Jos vain osais säätää sitä vaimennusta hyvin niin ostaisin heti variant 3sen...
                    Last edited by BMW M3 Coupe -93; 23-04-2005, 00:02.
                    In memoriam:
                    BMW M3 3.0 E36 Coupe -93
                    http://www.minunauto.com/?8813

                    Comment

                    • DohDoh
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2004
                      • 333
                      • 60°23′10″N, 23°07′30″E

                      #11
                      et oo aatellu FK köningsport joka on jäykkyys/korkeussäädettävä! ja oon kyllä kuullu todella paljon kehuja kun on verrattu bilstenin kamoihin!

                      Comment

                      • BMW M3 Coupe -93
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2004
                        • 283
                        • Seinäjoki

                        #12
                        Sekin on harkinnas. Kaikista halvin näistä ja konin iskareilla eli ei kai kovin huono voi olla. Hinta noin tonni. Pitää ny kattoo.
                        Last edited by BMW M3 Coupe -93; 23-04-2005, 13:50.
                        In memoriam:
                        BMW M3 3.0 E36 Coupe -93
                        http://www.minunauto.com/?8813

                        Comment

                        • jazma
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 1115
                          • Oulu

                          #13
                          Ei oo kyllä e36:sesta kokemuksia, mut kw:hen saat varaosia ja ruostumattomuus ei varmaan haittaa...Eikä se niin hirveän kallis ole. Fk:n laatu on edelleen vähän kysymysmerkki ainakin mulle. Vaikka kyllä highsport varmaan on ihan jees.
                          => KW
                          e30 318i

                          Comment

                          • BMW M3 Coupe -93
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2004
                            • 283
                            • Seinäjoki

                            #14
                            Edelleen otetaan vastaan mielipiteitä. Eli mikä KW variant mulle... Osaa päättää
                            In memoriam:
                            BMW M3 3.0 E36 Coupe -93
                            http://www.minunauto.com/?8813

                            Comment

                            • wille
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2003
                              • 356
                              • Mäntsälä

                              #15
                              Ota nyt keralla se variant 3 niin ei sitten ratapaivillä ala harmittamaan... ja kerranhan se vaan kirpasee!
                              E30 325i cabrio
                              E21 315
                              E70 x5 30xd

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎