Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i tekniikka probleemi...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jebu
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 145
    • Joutsa/JKL

    325i tekniikka probleemi...

    Kun kierrokset nostaa yli n. 4000 rpm:n ne laskevat todella hitaasti takasin tyhjäkäynnille. Mikä mättää?? Moottori on M20B25 Kat
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10045
    • KVLA

    #2
    Originally posted by Jebu
    Kun kierrokset nostaa yli n. 4000 rpm:n ne laskevat todella hitaasti takasin tyhjäkäynnille. Mikä mättää?? Moottori on M20B25 Kat
    Tarkasta nyt ensimmäisenä,ettei ole mitään mekaanista ahdistusta ja kaasuvaijeri liikkuu herkästi (sekä palautusjosi systeemit ehjänä).

    Comment

    • samtheMan
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 4759
      • Tikkaslovakia

      #3
      Joo omassa kävi joskus talvi-aikaan samalla tavalla.. hetken päästä ne kierrokset jumittukin 3000r/min. Eli vilkaase se vaijeri ja hässäkät
      Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
      PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella

      Comment

      • Jebu
        Bimmer Rookie
        • Apr 2005
        • 145
        • Joutsa/JKL

        #4
        Vaijeri ja kaasuläppä liikkuvat normaalisti...

        Comment

        • Masinol
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2003
          • 988
          • "Turku"

          #5
          Mikä on hitaasti?
          Katkaiseeko ruisku bensansyötön kun päästää kaasusta. Eli tippuuko kulutusmittari nollaan? (muistaakseni M20 pitäisi katkaista mut M50 ei, jos paikallaan polkee) Toimiiko kaasuläpän asennontunnistin?
          Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

          Comment

          • Jebu
            Bimmer Rookie
            • Apr 2005
            • 145
            • Joutsa/JKL

            #6
            Tippuu nollaan mutta tohon kulutus mittariin en kyllä luottas kun se on aina joko nollassa tai tapissaan...Neljään tonniin kaasuttaessa kierrokset tippuu ihan normaalisti mutta siitä yli...Hitaasti = 1,5 sek/1000 rpm. Voisiko virinokka vaikuttaa kierrosten tippumiseen? Entä imu puolen vuoto? Entä miten paljastan sen?

            Comment

            • ////3
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2003
              • 399
              • Lahti

              #7
              Kaasu läpän asento tunnistin jumissa, taikka johto kokonaan irti. Kannattaa mitata se anturi, sehän on ihan kytkin tyyppinen tyhjäkäynnillä ja täyskaasulla on raja kytkimet.
              Usvaa putkeen

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎