Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teknisesti kiinnostava Tuning venakoppa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freak
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 2539
    • .

    Teknisesti kiinnostava Tuning venakoppa

    Tietäisikö joku kuvissa näkyvästä venakopasta jotain?
    Onko kukaan edes nähnyt tai kuullut vastaavasta?
    Nimi ja logo viittaisi vahvasti tähän suomalaiseen firmaan ja laitoinkin sinne mailia, mutta vastausta odotellessa ajattelin kysellä, jos täällä joku sattuisi tietämään jotain.

    Edit: Parempi otsikko
    Last edited by Freak; 09-04-2007, 16:33.
    Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

    Vanha Uuden liiton mies...
  • IvvN
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 3078
    • HelSINKI

    #2
    Mä näin tommoisen pari päivää sitten. Ei mitään tietoa siitä...
    Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo
    www.kxd.fi

    Mahdollisesti maailman paras verhoomo

    Comment

    • nullzwei
      BTCF Member
      • Oct 2002
      • 11056
      • ?

      #3
      huoh ja gooooooooooooooooooooooooooooooooogl

      Hakusi - bayermann ventildeckel - ei vastaa yhtään sivua.

      Suositukset:

      - Varmista, että kaikki sanat on kirjoitettu oikein.

      - Kokeile eri hakusanoja.
      - Kokeile yleisempiä hakusanoja.
      - Vähennä hakusanoja.

      Comment

      • Freak
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2003
        • 2539
        • .

        #4
        Originally posted by nullzwei
        Hakusi - bayermann ventildeckel - ei vastaa yhtään sivua.

        Suositukset:

        - Varmista, että kaikki sanat on kirjoitettu oikein.

        - Kokeile eri hakusanoja.
        - Kokeile yleisempiä hakusanoja.
        - Vähennä hakusanoja.
        Kiitos. Tämä auttaa jaksamaan vielä huomisenkin päivän.
        Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

        Vanha Uuden liiton mies...

        Comment

        • f1zz
          GTi:stä tuttu
          • Sep 2003
          • 1469
          • Veikkola

          #5
          Kas, kohtalo toveri. Mulla on ihan samanlainen koppa mikä oli ihan normaalin 323 koneen päällä..

          Comment

          • Freak
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 2539
            • .

            #6
            Originally posted by f1zz
            Kas, kohtalo toveri. Mulla on ihan samanlainen koppa mikä oli ihan normaalin 323 koneen päällä..
            Tämäkin oli normaalin 323 koneen päällä. Tai ainakin näillä näkymin normaalin, kun en sen suuremmin ole sitä päässyt tutkimaan. Lohko oli ekaan ylikokoon porattu ei sen kummempaa. Kansi on vielä purkamatta joten siitä paha mennä sanomaan. Parasta koneessa oli kolme IDF 40 Weberiä ja niille tietysti imusarja.

            Tuskin se mikään ihmeellinen kone on. Ihan vain normi b23, jossa vain pellisarja ja kaasarit. Tuskin edes kunnon nokkaa korkeintaan joku hiottu. Harmi, kun ehdin jo toivoa...

            Mutta koppa on ihan tyylikäs.
            Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

            Vanha Uuden liiton mies...

            Comment

            • J.L
              Minimi-Jakke
              • Oct 2002
              • 846
              • .

              #7
              ................
              Last edited by J.L; 05-12-2013, 17:57.

              Comment

              • f1zz
                GTi:stä tuttu
                • Sep 2003
                • 1469
                • Veikkola

                #8
                Originally posted by J.L
                Mulla on tallessa Supercar-lehti vuodelta -85 jossa on esittelyssä E30 323i joka on ollut Suomalaisen Bayermann -firman viritettävänä. Siinä oli vakion M20B23 koneen kantta hieman kutiteltu sekä pistetty Schrickin 280 asteen nokka sekä peltisarja ja putkisto. Tehot olivat 170hv alkuperäisen 150hv sijasta.

                Harmi kun ei ollut konehuoneesta kuvaa että olisi nähnyt venttiilikopan kannen, mutta olisiko niin että olisivat tuolla Bayermannilla tehneet oman venttiilikopan kantensa ja pistäneet sen virittämiinsä moottoreihin, tiedä sitten.
                Jotain tollasta mäkin muistelin mutta kun tutkin sen koneen niin siinä ei ollut mitään eroa kannessa eikä nokassa, ei peltisarjaa, ei mtn eroa.. Tosin voihan olla että se koppa olisi lainattu siihen koneeseen.

                No saapahan nyt kodin cabriosta, pitää vaan teettää sellanen kaiverrettu laatta siihen tekstin päälle missä lukee joku "f1zzi tyyninki"

                Comment

                • Freak
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2003
                  • 2539
                  • .

                  #9
                  Originally posted by f1zz
                  Jotain tollasta mäkin muistelin mutta kun tutkin sen koneen niin siinä ei ollut mitään eroa kannessa eikä nokassa, ei peltisarjaa, ei mtn eroa.. Tosin voihan olla että se koppa olisi lainattu siihen koneeseen.

                  No saapahan nyt kodin cabriosta, pitää vaan teettää sellanen kaiverrettu laatta siihen tekstin päälle missä lukee joku "f1zzi tyyninki"
                  Bayermannilta tiedusteltuani sanoivat noita käytetyn -85 ja -95 välisenä aikana. Valmistusmääristä ei ole sen suurempaa tietoa. Nokka kyselyyn vastasi käyttäneensä aina Schrickin nokkia, mutta mun koneessa sitä ei ollut. Harmi...

                  Mistä lie kone koppansa saanut, mutta onhan se koppa hienoa Suomi historiaa.
                  Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                  Vanha Uuden liiton mies...

                  Comment

                  • nullzwei
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 11056
                    • ?

                    #10
                    Jassoo.

                    Bayermannilta tiedusteltuani sanoivat noita käytetyn -85 ja -95 välisenä aikana

                    Mutta niinhän mä "tuolla toisaalla" jo sanoinkin

                    Comment

                    • Freak
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2003
                      • 2539
                      • .

                      #11
                      Originally posted by nullzwei
                      Bayermannilta tiedusteltuani sanoivat noita käytetyn -85 ja -95 välisenä aikana

                      Mutta niinhän mä "tuolla toisaalla" jo sanoinkin
                      "Tuolla toisaalla" eli siellä missä ruoho on vihreämpää ja naiset kauniimpia?
                      Sun vastaus oli vain "puoliksi oikein" eli palkintoa ei herunut...
                      Joo, mutta harvinaisuusaste on kuitenkin kovaa luokka, kun niin harva näitä on nähnyt... Aarreko???
                      Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                      Vanha Uuden liiton mies...

                      Comment

                      • kupee635
                        Bimmer Rookie
                        • Apr 2004
                        • 90
                        • nurmijärvi

                        #12
                        varmaan ollu saksasta saatujen sota saaliiden joukossa.

                        Comment

                        • Freak
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2003
                          • 2539
                          • .

                          #13
                          Originally posted by kupee635
                          varmaan ollu saksasta saatujen sota saaliiden joukossa.
                          Niin se myyjäkin kertoi, mutta on kuule aitoa Suomi BMW historiaa puhtaimmillaan.
                          Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                          Vanha Uuden liiton mies...

                          Comment

                          • T3
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 8530
                            • Karhe

                            #14
                            Originally posted by Freak
                            "Tuolla toisaalla" eli siellä missä ruoho on vihreämpää ja naiset kauniimpia?
                            Sun vastaus oli vain "puoliksi oikein" eli palkintoa ei herunut...
                            Joo, mutta harvinaisuusaste on kuitenkin kovaa luokka, kun niin harva näitä on nähnyt... Aarreko???
                            Mulla on tommonen samanlainen. Leikkasin rälläkällä päädyt auki ja kiinnitin Ylösalaisin ulkohuusin seinään. Tuli tosihyvä kusiränni, ei ruostu ei.
                            .

                            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                            Comment

                            • Sickness
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2003
                              • 1923
                              • Helsinki

                              #15
                              Originally posted by T3
                              Mulla on tommonen samanlainen. Leikkasin rälläkällä päädyt auki ja kiinnitin Ylösalaisin ulkohuusin seinään. Tuli tosihyvä kusiränni, ei ruostu ei.
                              Ei saatana
                              E39 520iA -02

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎