En ole vielä kovin paljoa perehtynyt kyseiseen autoon, mut täällä on varmaan asiantuntijoita. Eli miten on M3 tekniikka yleensä kestänyt 150-200tkm rullatuissa autoissa? Onko saksan tuontiautoissa kilometrit pitäneet alkuunkaan paikkaansa? Tuntuisi, että 150tkm ajetussa ei pitäisi vielä paljoa olla vikoja??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M3 94- hankintalistalla
Collapse
X
-
Muista se kun ostat autoa niin huoltohistoriassa ei saa olla aukkoja, jos ostat vajaalla historialla olevan auton voi kilometrit olla 150tkm. sijaan 250tkm. ja jos kone savuttaa niin ittees saat syyttää sillä 150tkm. aj. huollettu kone ei savuta.
Onhan tietysti tapauksia että huollettuunkin autoon tulee vikoja mutta riski on huomattavasti pienempi hyvin pidetyssä ja tarkkaan huolletussa ja jos mahdollista niin osta auto jolla mahdollisimman vähän entisiä omistajia vaikka auto maksaisikin huomattavasti enempi niin usko pois se sijoitus kannattaa joka suhteessa.
Comment
-
-
Originally posted by cojamaMuista se kun ostat autoa niin huoltohistoriassa ei saa olla aukkoja, jos ostat vajaalla historialla olevan auton voi kilometrit olla 150tkm. sijaan 250tkm.
Koska tuon läpäreen väärentäminenkin on niiiin helppoa.
Comment
-
-
Mä käytätin omani myyjän piikkiin kuntotarkistuksessa ja suosittelen sitä lämpimästi. Siten sekä myyjä että ostaja saavat objektiivisen arvion kärryn kunnosta ja ottamalla mukaan ohivirtaukstestit ja pakokaasutestin tulee koneen kuntokin tarkistettua mielestäni huoltokirjaa paremmin... Kyllähän niitä huoltokirjoja saa saksasta "odottaessa" leimoilla varustettuna. Ei siitä huoltokirjasta siis haittaakaan tietty ole mutta ei se vihkonen seuraavan konerempan aikataulua tiedä.
Yleiskunto kertoo aika kivasti millaisella pidolla auto on ollut, jos pikkuvikoja ei ole korjattu (ei ehditty...) niin ei välttämättä isompiakaan sitte ole ehditty..
Toivottavasti löydät hyvän yksilönsigpic
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3Mä käytätin omani myyjän piikkiin kuntotarkistuksessa ja suosittelen sitä lämpimästi. Siten sekä myyjä että ostaja saavat objektiivisen arvion kärryn kunnosta ja ottamalla mukaan ohivirtaukstestit ja pakokaasutestin tulee koneen kuntokin tarkistettua mielestäni huoltokirjaa paremmin... Kyllähän niitä huoltokirjoja saa saksasta "odottaessa" leimoilla varustettuna. Ei siitä huoltokirjasta siis haittaakaan tietty ole mutta ei se vihkonen seuraavan konerempan aikataulua tiedä.
Yleiskunto kertoo aika kivasti millaisella pidolla auto on ollut, jos pikkuvikoja ei ole korjattu (ei ehditty...) niin ei välttämättä isompiakaan sitte ole ehditty..
Toivottavasti löydät hyvän yksilön
edit: foorumin hakuun kun pistät m3 (tai mahdollisesti m3* mikäli ei muuten anna suorittaa hakua) niin löydät jonkunverran keskustelua ämmäläisistä, ja myöskin tyyppivioista/ominaisuuksistaLast edited by hawkki; 04-05-2005, 12:32.
Comment
-
Comment