Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW:n ohjelmat koneelle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goju
    Bimmer Rookie
    • May 2016
    • 39
    • Nokia

BMW:n ohjelmat koneelle

Olen koittanut useita tunteja selvittää, että mistä saa netistä ladattua INPA:n ja ISTA:n koneelle. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että netin syövereistä ne kummatkin on mahdollista itselleen hankkia. Onko kenelläkään antaa näihin jotakin suoraa linkkiä mistä nämä saisi ladattua. Windowsina pyöriin koneella 10 versio. Olen täällä koittanut keskusteluita myöskin lueskella, eikä ole silmiini osunut mitään linkkiä, josta nuo saisi ladattua. Sen sijaan se on pistänyt silmään miten vaikeaselkoinen tuo asennus kyseisten ohjelmien kohdalla on. Eli mikäli jollakin on tarjota jonkinlaista linkkiä ja mahdollisesti kertoa pääpiirteittäin niiden asennus, niin olisin oikein kiitollinen!
    E61 525d -05
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

INPA/ISTA asennuksen vaikeus riippuu täysin omista tietokonetaidoista. Mikäli tietokoneiden käyttö on hyvin hanskassa, niin ei ne ole kovin pahat asentaa. Mitään yleispätevää asennusohjetta näihin ei voi antaa, kun asennuspakettaja on niin monenlaisia. Yleensä asennusohjeet löytyy samasta paikasta, mistä asennuspaketti. Googlella löytyy heti esimmäisten hakutulosten joukosta linkkiä bimmerforums:lla ja bimmerfest:lle (haulla bmw inpa).
    e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎