kertokaas nyt miten tämmöinen mekaaninen k-jet toimii? onko suuttimetkin mekaaniset? millä tavalla ne toimii? tuleeko paljon sähköjä tähän? ja semmonen perustietopaketti tämän toiminta periaatteessa? ja minkälainen homma tämmöinen k-jet on laittaa kansineen 316 1.8 -85 kaasarin tilalle kaasarikoneen alakerralle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
K-jet perustietoa?
Collapse
X
-
suuttimet on mekaaniset eli aukeaa paineen noustessa riittäväksi kuten dieselissä. Sähköjä ei juuri ole ainoastaan lisäilmaluisti, järjestelmäpaineen säädin ja bensapumppu releineen vaatii jännitteen.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by sirkussuuttimet on mekaaniset eli aukeaa paineen noustessa riittäväksi kuten dieselissä. Sähköjä ei juuri ole ainoastaan lisäilmaluisti, järjestelmäpaineen säädin ja bensapumppu releineen vaatii jännitteen..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Myöskin kylmäkäynnistyssuutin ja sitä ohjaava lämpöaikakytkin vaativat sähköä. Tosin noita ei käytännössä tarvitse ainakaan kesäkäytössä ollenkaan.
Muuten periaatteesta löytyy kirjoista ja netistä. Kirjastossa ainakin täällä on ollut sellaisia Boschin keltaisia muutamankymmenen sivun kirjasia erilaisista ruiskutuslaitteistoista ja muista Boschin tuotteista - suosittelen pohjatiedoksi.
Tässä ensimmäinen hakutulos Googlella suomeksi.
Itse olen K-Jetin nollakakkoseen asentanut, mutta heivasin juuri viimekesänä metsään. Kuuluu mielestäni historiallisiin ajoneuvoihin joihin se on tehtaalla asennettu. Viritystarkoituksiin ohjelmoitavaa ruiskua nykyään.
Loppu oli mielipide. Saa olla eri mieltä jos siltä tuntuu.
Ja onkos männät yhteensopivat ruiskun kannen kanssa...?Last edited by racing02; 06-05-2005, 15:10.
Comment
-
-
Originally posted by racing02Kirjastossa ainakin täällä on ollut sellaisia Boschin keltaisia muutamankymmenen sivun kirjasia erilaisista ruiskutuslaitteistoista ja muista Boschin tuotteista - suosittelen pohjatiedoksi.
Comment
-
Comment