tietäskö kukaan mistä sais tilattua koko punasia takavaloja E30:iin?
ja mites helposti tommonen tummennuslakka lähtee irti ja millä jos poliisien uhriks joutuu?
Tinnerillä raakaakin raaempaa jynssäystä Jos lähtee itse tummentamaan/värjäämään kannattaa homma tehdä heti ensimmäisellä kerralla kunnolla aikaa säästämättä ja laadusta tinkimättä. Valunut maali valoissa on
maalaamossa kaverin audin takavalot ja sivuvilkut vedettiin tummalla lakalla, toisin kuten spräyllä pinta on ihan tasainen kiiltävä ja en pystys sanomaan kattomalla niitä että onko orkkis vai maalattu
Itte maalasin e28.sta ja e30.stä punaseks takavilkut ja maalina oli joku molotov cocktail tai joku semmonen usalainen merkki. Maali oli käytännössä lakkaa jonka seassa punaista maalia, löyty myös eri värejä. Katsastuksesta on menny ihan hyvin läpi eikä ole myöskään haalistuneet niinkuin motipin vastaava tökötti.
Mustaks vaan. Vittu kukaan oo pysäytelly..
Itellä tosin se hyvä puoli, että katsastukseen heitän toiset orkkisvalot...
juurikin näin...
niin ja tuohon poistoon kelpaa hyvin jarruneste... ei ainakaan e30:n valoja tarvinnu jarruneste käsittelyn jälkeen kuin vähän pyyhkäistä ja eikä pinta vaurioitunut... mun mielestä ainakin kirkkaalla ilmalla uusien autojen vilkuista ei ota mitään selvää... kirkas/keltainen näkyy huonommin entä kuin pikimusta/keltainen vilkkuessa...
eiköstä ne pakkivalot pidä olla aina valkoiset tai siis kirkkaat...
Minkälaisia tarvikevalot on laadultaan, eli pitääkö ne veden hyvin ulkopuolella vai pitääkö hankkia uppopumppu niiden lisäksi?
En ole itse vaihtamassa mitään noiden orkkisten tilalle, mutta tulipa tuokin pointti mieleen, josta olisi hyvä kuulla kommentteja.
Uppopumppu on hyvä lisävaruste, tarttis tulla joidenkin lyhtyjen mukana automaattisesti =)
Riippuu ihan valmistajasta onko niin sanotusti ulkokäyttöö tarkotettu, mutta foorumilta löytyy kokemuksia.
Mulla e36:ssa jomin crystallit takana/inpron vilkut ja vesi pysyy ulkopuolella paremmin kuin orkkiksilla. Vaikka onhan sellanen akvaariokin ihan viilee takalampussa
nostelaan tätä vähän. Eli oisin kiinnostunut hakemaan vähän tuollaista Smoke -tyyppistä optiikkaa.. Joku tuolla photoshop topikissa vähän esitti, minkälaista jälkeä tulis ja hyvältä näytti
ennen:
jälkeen:
elieli.. onkos olemassa jotain mustaa/tummaa lakkasprayta jolla tuo kannattaisi tehdä ja jos niin millä/mikä? Lami-X ois hyvä vaihtoehto, mutta on aika kallista tavaraa, joten ei tulis kysymykseen..
nostelaan tätä vähän. Eli oisin kiinnostunut hakemaan vähän tuollaista Smoke -tyyppistä optiikkaa.. Joku tuolla photoshop topikissa vähän esitti, minkälaista jälkeä tulis ja hyvältä näytti
ennen:
jälkeen:
elieli.. onkos olemassa jotain mustaa/tummaa lakkasprayta jolla tuo kannattaisi tehdä ja jos niin millä/mikä? Lami-X ois hyvä vaihtoehto, mutta on aika kallista tavaraa, joten ei tulis kysymykseen..
Eiköhän ainaki jostain yleisistä autovaraosaliikkeistä saa tummennusspreitä, jotain tiuninki mallia. Ite piti käydä hakemas maaliliikkeestä paukkupullo, jossa ois ollu 75-80% lakkaa ja 20-25% mustaa maalia. Mutta ostin samallaisen pullon täältä Jyväskylästä. Mun rojektitopicista löytyy ku vedin etuvilkut kyseisellä spreillä.
Comment