Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Business CD jumissa(ko)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sarppo
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 264
    • Turku

BMW Business CD jumissa(ko)?

Eli akku pääs hyytyyn autosta kun se seisoi kuukauden päivät, sitte ensimmäistä kertaa liikkeelle ja auton alkup. CD/RDS-mankka (E36 -93) kysyi tietysti tuota turvakoodia. Minulla oli tietysti aivan kielen päässä se oikea koodi ja kokeilin pari kolme kertaa laittaa sitä, onnistumatta. Nyt tuo auto on viikon päivät kaupunkiajossa näyttänyt vain WAIT-tekstiä josta searchilla löysin tietoa että pitäis tunnin tai kaks odotuttaa ennenkuin antaa laittaa koodin uudestaan. Eli ongelmana on nyt se että olen ajanut varmaan kymmenen kertaa aikakiintiön täyteen, kuitenkaan pitämättä soitinta päällä yhtäjaksoisesti tuntia. Onko tuo soitin mennyt jumiin vai lähdenkö hesaan katteleen auringon laskua?
    E90 325i M-Sport Le Mans blau metallic
    E46 328i Coupe topazblau metallic
    E36 320i Coupe diamantschwarz metallic

Lika barn leker bäst med varandra.
  • fastandfurious
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1731
    • Tampesteri

Originally posted by sarppo
    Eli ongelmana on nyt se että olen ajanut varmaan kymmenen kertaa aikakiintiön täyteen, kuitenkaan pitämättä soitinta päällä yhtäjaksoisesti tuntia. Onko tuo soitin mennyt jumiin vai lähdenkö hesaan katteleen auringon laskua?
    Tuossahan sen ratkaisun jo itsekin kirjoitit! Eli se soitin pitää olla tunnin tjsp. PÄÄLLÄ yhtäjaksoisesti, jolloin se WAIT-teksti on siinä näytössä. Kun tarvittava aika on kulunut, soitin palaa taas siihen koodinsyöttötilaan.
    ---------------------------------------------------
    E91 325d M-Sport
    ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
    E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡