Elikkä pitäis saada dokumentteja 325 e36 jarrusita, tehoista jne. ku pitäisi muutoskatsastaa 316 bemu, 325tekniikalla.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Muutoskatsastus....
Collapse
X
-
Jarruista sun muista alustan osista saat dokumentteja ETK:sta. Sieltä otetut printit on ainakin tähän mennessä kelvanneet. Jos sulla ei vielä ole ETK:ta, suosittelen sen hommaamista. Etsi searchillä, löydät piiiiitkän tarinan aiheesta, mistä ja kuinka se ladataan netistä ja miten asennetaan.
Tehot sun muut tekniset tiedot pitää kaivaa muualta, esim. maahantuojalta tai esitteistä.
Timo
-
-
Originally posted by tihuovinJarruista sun muista alustan osista saat dokumentteja ETK:sta. Sieltä otetut printit on ainakin tähän mennessä kelvanneet. Jos sulla ei vielä ole ETK:ta, suosittelen sen hommaamista. Etsi searchillä, löydät piiiiitkän tarinan aiheesta, mistä ja kuinka se ladataan netistä ja miten asennetaan.
Tehot sun muut tekniset tiedot pitää kaivaa muualta, esim. maahantuojalta tai esitteistä.
Timo
Joo ei okein löytyny ku jotain ihme sivuja....... jos jollain sattuu olleen joskus kyseinen projekti tai on muuten vaan lappuja tai dokumentteja 325:sesta niin voisinhan mä niistä jonkun euron maksaakkin.....Parhaat pelaa
Comment
-
-
Originally posted by TepijrJoo ei okein löytyny ku jotain ihme sivuja....... jos jollain sattuu olleen joskus kyseinen projekti tai on muuten vaan lappuja tai dokumentteja 325:sesta niin voisinhan mä niistä jonkun euron maksaakkin.....
Comment
-
-
Originally posted by TepijrJoo ei okein löytyny ku jotain ihme sivuja....... jos jollain sattuu olleen joskus kyseinen projekti tai on muuten vaan lappuja tai dokumentteja 325:sesta niin voisinhan mä niistä jonkun euron maksaakkin.....
Comment
-
Comment