Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alatukivarret...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikki35i
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 79

    Alatukivarret...

    Oletteko asentaneet omiin e34:iin motonetin alatukivarsia tai reaktiotankoja?
    Kiinnostaa kestävyys,tarviiko taas ens kesänä vaihtaa jos valitsee taas sen edullisimman osan!
  • petteriu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 1164
    • Pori

    #2
    Reaktiotanko toiminut hyvin jo pari viikkoa autossa. Tosin ei ole ajettu kuin ehkä 200km tuona aikana.

    Petteri
    BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

    Comment

    • Ravermeister
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 1508
      • Melkeen Turkkuses

      #3
      Motonetin alatukivarsi tuli vaihdettua tossa keväällä. Muutaman tuhat kilometriä ehtinyt ajamaan, ja ei oo mitään ongelmia ollut ainakaan vielä.
      Auraukset oli pielessä jo ennen operaatiota, mutta mielestäni (ja tosiaan vaan perstuntumalta) ne meni enemmän pieleen ton vaihdon jälkeen. Eli kannattaa vähän seurailla renkaiden kulumista ja viedä ohjauskulmien säätöön jos siltä tuntuu... Noissa motonetin osissa kun voi olla muutaman millin heittoja suuntaan tai toiseen.
      -Turku Connection-
      HDJ80 4.2TD
      ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

      Comment

      • Mikki35i
        Bimmer Rookie
        • Sep 2004
        • 79

        #4
        tottakai tehen tuon kulmien säädön osien vaihdon jälkeen...tokkopa noita motonettiläisiä uskaltaa kokeilla...lähtee kaksi alatukivarta puslineen tulemaan!

        Comment

        • petteriu
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 1164
          • Pori

          #5
          Originally posted by Ravermeister
          Motonetin alatukivarsi tuli vaihdettua tossa keväällä. Muutaman tuhat kilometriä ehtinyt ajamaan, ja ei oo mitään ongelmia ollut ainakaan vielä.
          Auraukset oli pielessä jo ennen operaatiota, mutta mielestäni (ja tosiaan vaan perstuntumalta) ne meni enemmän pieleen ton vaihdon jälkeen. Eli kannattaa vähän seurailla renkaiden kulumista ja viedä ohjauskulmien säätöön jos siltä tuntuu... Noissa motonetin osissa kun voi olla muutaman millin heittoja suuntaan tai toiseen.
          Kulmat kannattaa tarkistuttaa aina, kun alustanosia peukaloidaan.

          Petteri
          BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

          Comment

          • alspe
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2004
            • 3402
            • Tre

            #6
            Originally posted by Ravermeister
            Motonetin alatukivarsi tuli vaihdettua tossa keväällä. Muutaman tuhat kilometriä ehtinyt ajamaan, ja ei oo mitään ongelmia ollut ainakaan vielä.
            Auraukset oli pielessä jo ennen operaatiota, mutta mielestäni (ja tosiaan vaan perstuntumalta) ne meni enemmän pieleen ton vaihdon jälkeen. Eli kannattaa vähän seurailla renkaiden kulumista ja viedä ohjauskulmien säätöön jos siltä tuntuu... Noissa motonetin osissa kun voi olla muutaman millin heittoja suuntaan tai toiseen.
            Niin meinaatko oikeasti että Motonetin vaikka koiranluut tai alatukivarret on tosta vaan esimerkiksi 3-4 mm lyhyitä tai pitkiä? Kyllä mä vähän epäilen.
            G30 520d xDrive
            EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

            Comment

            • tmth
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 2194
              • Kangasala

              #7
              motonetin alatukivarret ja reaktiotangot tuli vaihdettua omaan E34:n viime kesänä. Nyt on ajettu noin 50 tuhatta ja hyviltä ne tuntuu vielä.

              F10 & R55
              ex:
              E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

              Comment

              • ankkuli
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 938
                • Hyvinkää

                #8


                edelleen oon sitä mieltä että motonetin hyllyssä on samasta tehtaasta tulleita kamoja kun laakkosella tai noissa linkatuissa ebay-tarjouksissakin.
                Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

                Comment

                • Lakeson
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2004
                  • 649
                  • Jyväskylä

                  #9
                  Kl:stä ostetuissa 'tarvike' reaktiotangoista oli kirjaimet bmw rälläköity pois, muuten olivat täysin vastaavat kuin alkuperäiset.
                  Ei mopolla mahottomia..

                  Comment

                  • Leka
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 7701
                    • Vilppula

                    #10
                    Originally posted by Lakeson
                    Kl:stä ostetuissa 'tarvike' reaktiotangoista oli kirjaimet bmw rälläköity pois, muuten olivat täysin vastaavat kuin alkuperäiset.
                    Sama valmistaja niillä on (lemförder), motonetistäkin saa aika usein "orkkisosaa", joskus jotain Italialaisia jotka itse ainakin jätän hyllyyn.
                    sigpic

                    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                    Comment

                    • Mikki35i
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2004
                      • 79

                      #11
                      juu...ei tarvii tilata motonetistä!Ostin varret tutulta vara-osa myyjältä,70e/kpl sisäpään puslineen!ei kallis...

                      Comment

                      • ankkuli
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2003
                        • 938
                        • Hyvinkää

                        #12
                        Originally posted by Mikki35i
                        70e/kpl sisäpään puslineen!ei kallis...
                        tota... 70€:llä olis saanu molemmat. puslineen on nuokin. tietenki, jos auto on pukeilla niin ei voi odottaa osia kahta viikkoo eikä kaikkea viitti tilata iha "varmuuden vuoksi"
                        Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎