Nyt alkaa olee kaikki kokeiltu ja ihmetelty. että pitää kysyy viisaammilta apua.
Eli. tilanne on tämmönen. Hommasin 525iA 89 bemun.12 venttiilinen. Kansi vikasena . Eli litkut meni sekasin.
Hommasin pari uutta kantta. yks halkinainen jo valmiiks ja sit löyty yks ehjä.
Ehjässä oli palotila jostainsyystä erilainen. Eli soikean muotoinen vaikka alkuperäsessä pyöreä. Kannen palotiloja jouduttii muokkaamaan hieman.
Tänään kasasin uusilla tiivisteillä ym tavaroilla. Mutta, auton käyntii laitettaessa ei ollut ongelmia. kävi nätisti ja hyvin.. Päätin käydä koe ajolla. Auto kerkesi käymään noin 10min paikallaan. lämmöt ei edes nousseet. Pääsin ekaan risteykseen ja jarruttaessa auto sammui. no starttasin.. jolloin tyhjäkäinti oli ailahtelevaa ja matalaa. Tutkin pikaisesti että letkut ym on edelleen kiinni ja mitään erikoista ei näkynyt. joten päätin jatkaa koe ajoa.
Päästyäni noin 500 metriä eteenpäin lävähti vesiletku halki ja vedet tuulilasille.
Eli letku vesipumpulta termostaatti kotelolle tuleva.
Lämpömittari ei näyttänyt vielä paljoa.
Joten.. mistä tämä johtuu... Öljyissä ei vielä näkynyt mitään veteen viittaavaa.
Kansi on koeponnistettu ja todettu ehjäksi. koneistettu ja oikaistu. Lohkon pinta puhdistettu ym.
Neuvoja kaivataan nytten kipeästi!
Edit: Äsken tutkiessani käynti edelleen omituista ja ei muutu vaikka öljykorkin avaa.
Eli. tilanne on tämmönen. Hommasin 525iA 89 bemun.12 venttiilinen. Kansi vikasena . Eli litkut meni sekasin.
Hommasin pari uutta kantta. yks halkinainen jo valmiiks ja sit löyty yks ehjä.
Ehjässä oli palotila jostainsyystä erilainen. Eli soikean muotoinen vaikka alkuperäsessä pyöreä. Kannen palotiloja jouduttii muokkaamaan hieman.
Tänään kasasin uusilla tiivisteillä ym tavaroilla. Mutta, auton käyntii laitettaessa ei ollut ongelmia. kävi nätisti ja hyvin.. Päätin käydä koe ajolla. Auto kerkesi käymään noin 10min paikallaan. lämmöt ei edes nousseet. Pääsin ekaan risteykseen ja jarruttaessa auto sammui. no starttasin.. jolloin tyhjäkäinti oli ailahtelevaa ja matalaa. Tutkin pikaisesti että letkut ym on edelleen kiinni ja mitään erikoista ei näkynyt. joten päätin jatkaa koe ajoa.
Päästyäni noin 500 metriä eteenpäin lävähti vesiletku halki ja vedet tuulilasille.
Eli letku vesipumpulta termostaatti kotelolle tuleva.
Lämpömittari ei näyttänyt vielä paljoa.
Joten.. mistä tämä johtuu... Öljyissä ei vielä näkynyt mitään veteen viittaavaa.
Kansi on koeponnistettu ja todettu ehjäksi. koneistettu ja oikaistu. Lohkon pinta puhdistettu ym.
Neuvoja kaivataan nytten kipeästi!
Edit: Äsken tutkiessani käynti edelleen omituista ja ei muutu vaikka öljykorkin avaa.
Comment