Mitenhän E39:n (ja E38:n) automaattinen sisäilmakierrätys mahtaa toimia noin käytännössä? Selailin E38:n esitettä ja siellä mainittiin sen tunnistavan mm hiilimonoksidin, typpioksidin ja etanolin eli varmaan lähinnä pakokaasut ja pultsareiden hengityksen. Vai mitä se oikein haistelee? Mistäs sen tietää milloin se menee päälle, ilmeisesti vain vähän muuttuvasta puhaltimen äänestä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miten toimi autom. sisäilmankierrätys
Collapse
X
-
Originally posted by KeimoJuu, tämä kiinnostaa itseäkin eli kannattaako pitää sitä automaattikiertoa päällä?"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
" pultsareiden hengityksen"
eiköhän se karsi lasinpesurin höyryt. Ei nääs oo mitään terveellistä, jos on metanolia vetänyt sinne pesuriin, harvaa ainetta myydään yhtä paljoa kuin lasinpesumetanolia pääkallotunnuksella. Ja hengityksessähän sitä vetää aika mukavasti laseja pestessä. Ostakaa sitä etanolipohjaista, on terveellisempää.
Comment
-
-
Originally posted by MoonshineEipä sitä sisäilmankierron kytkeytymistä oikein mistään muusta huomaa, muuta kuin että alkaa kosteus nousemaan. Mutta miksei sitä pitäisi päällä, itselläni se ainakin karsii todella hyvin pakokaasut esim. bussin perässä ajellessa. Lämpötilan lähestyessä nollaa tuo sitten sekoaa ihan täysin, eli syksyllä sitten pois käytöstä (tosin tästähän käyttöohjekin kyllä taitaa mainita).
Comment
-
Comment