Announcement

Collapse
No announcement yet.

mikä on ku ei kule 750il-90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kai k
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 65
    • Nurmes

    mikä on ku ei kule 750il-90

    eli auto ei kirjaimellisesti kulje!! kiertää tasan 2000rpm kulkee 50kmh tietokoneessa on käytetty mut ei ole vikaa eikä anna mitään vika koodejakaan!!! yks kerto et siin ois joku moottorin suoja ohjelma menny päälle!! en tiiä sit!!!
  • antti79
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 2499
    • Littoinen

    #2
    On se kumma jos valtuutetulla BMW huollolla ei nähdä tietokoneella mikä konetta vaivaa. Ihme touhua. Valitettavasti en osaa auttaa, mutta ihmettelen vaan että onpas ammattitaitoista touhua huollossa.
    sigpic
    Originally Posted by jari kihlman
    "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

    Comment

    • mikko
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 1762
      • kotona

      #3
      veikkaan sähkösiä kaasuläppiä...

      ei noista vanhoista paskoista mitää koodeja taho saada ku ei o nykyaikaista ohjainlaitettakaan

      Comment

      • kai k
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 65
        • Nurmes

        #4
        tarkoitin koodeilla sitä et vika listassa ei ollu mitään!!! mistä suunnasta kannattas lähtee kattoo niitä kaasu läppiä!!

        Comment

        • huoppa81
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 638
          • Villähde, Finland

          #5
          [/QUOTE]ei noista vanhoista paskoista mitää koodeja taho saada ku ei o nykyaikaista ohjainlaitettakaan[/QUOTE]

          Osuma naulan kantaan!!!
          Garage:

          E21 323i -79
          E21 323i -82
          E30 325i Cabriolet -91
          E30 316i -89
          E39 520i -01
          Kadett C 1,2 -76

          Lynx Rave RE 600 -08

          Comment

          • Esko
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 11719
            • Kouvola

            #6
            eikai toi oo jollain safe modella

            Comment

            • kai k
              BTCF Member
              • Jan 2005
              • 65
              • Nurmes

              #7
              se taitaa just olla jollain safe modella!!! ja siihen joku ratkaisu?!!!

              Comment

              • jani73
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2004
                • 4338
                • Turku

                #8
                Kokeilepa mitä vinkkejä google antaa haulla e32 limp home.

                Comment

                • kai k
                  BTCF Member
                  • Jan 2005
                  • 65
                  • Nurmes

                  #9
                  sen verran tossa kävin rumistelemassa et kun väkisten väännättää kaasuläppää kuskin puolelta ni se herää ja kiertää hyvin mut vänkärin puolelta kääntää ni sammuu!! ja kun on käyny väkisin kääntämässä ni tietokone ilmotta et asc no active ja sit niin ku katso käyttö ohje kirjaa owers manual viittaa johonki luiston esto järjestelmään!!

                  Comment

                  • BMW
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2004
                    • 3823
                    • California

                    #10
                    no enpä tiiiä!!! rajota vähän huutomerkkejä!!!!

                    Oisit jättäny sen auton sinne bemari liikkeeseen- kyl sä siel sen oisit toimivana saanu laskun kera

                    Kato saako se ilmaa? Putsari tukos?

                    Käykö tyhjäkäynnillä nätisti, käykö kaikilla pytyillä? Mittaa puristukset ja kato tulpat.

                    Veikkaisin että sul on ilmanputsari tukossa
                    P
                    R
                    N
                    D

                    Comment

                    • kai k
                      BTCF Member
                      • Jan 2005
                      • 65
                      • Nurmes

                      #11
                      Tulpat on uudet!!! Suodattimia en oo kattonu. Käy kaikilla pytyillä, kipinä ainakin tulee!!

                      Comment

                      • Tappu
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2003
                        • 825
                        • Tampere

                        #12
                        Ilmamassamittarista johtuvaa häiriötä veikkaan, tullut niitä jonkun verran vaihdeltua noihin, ota toisesta johto irti ja käy ajamassa, jos ei vaikutusta kokeile samaa toisetakin. Sillai voi testata ilmamassamittarin toiminnan, kun johto on irti boxi antaa koneelle n.80 asteisen koneen arvot, hätäkäyttöä varten.
                        AMG

                        Comment

                        • samu
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2003
                          • 58

                          #13
                          750

                          Jos ei löydy mitään vikakoodia niin on 2 asiaa jotka voi olla rikki ilman että boksi sitä hiffaa: puolat tai bensapumput...puolassa ei kai ole vikaa jos kerran kaikkiin tulee kipinä. itelläkin on joskus mennyt tuohon tilahan mutta silloin eml valo on syttynyt...ei oo tosin viimeiseen vuoteen sitäkään tehnyt
                          se ilmamäärämittari vois olla syyllinen...

                          niin ja oletko keillut resetoida sen? akun kenkä irti pariksi tunniksi ja sitten säätö:

                          Remove the negative battery cable from the battery of your car for at least one hour. This will clear the memory of your main computer. Then re-connect the battery, and start the car without touching the throttle. Allow to warm to normal operating temperature. Now, with the car in first gear, accelerate until at least 5000 rpm is reached. Allow the car to slow to idle, and then repeat two more times. Let the car idle for 5 minutes. All Done!

                          löytyy sivulta: http://www.users.qwest.net/~gbower/bmw/BMWThrottles.htm
                          Last edited by samu; 07-06-2005, 21:20. Reason: resetti
                          V12 rules

                          Comment

                          • Antti O
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6937
                            • N/A

                            #14
                            Originally posted by samu
                            Jos ei löydy mitään vikakoodia niin on 2 asiaa jotka voi olla rikki ilman että boksi sitä hiffaa: puolat tai bensapumput...puolassa ei kai ole vikaa jos kerran kaikkiin tulee kipinä. itelläkin on joskus mennyt tuohon tilahan mutta silloin eml valo on syttynyt...ei oo tosin viimeiseen vuoteen sitäkään tehnyt
                            se ilmamäärämittari vois olla syyllinen...

                            niin ja oletko keillut resetoida sen? akun kenkä irti pariksi tunniksi ja sitten säätö:

                            Remove the negative battery cable from the battery of your car for at least one hour. This will clear the memory of your main computer. Then re-connect the battery, and start the car without touching the throttle. Allow to warm to normal operating temperature. Now, with the car in first gear, accelerate until at least 5000 rpm is reached. Allow the car to slow to idle, and then repeat two more times. Let the car idle for 5 minutes. All Done!

                            löytyy sivulta: http://www.users.qwest.net/~gbower/bmw/BMWThrottles.htm

                            Oiskohan tuossa mitään ideaa tehä toi calibrointi tollaseen 535i misson sähkönen kaasuläppä, toi EML valo meinaan löytyy kanssa ja se syttyy kun starttaa hetkeksi ja sitten sammuu toki.

                            Comment

                            • jam75
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2003
                              • 654
                              • Tornio

                              #15
                              Originally posted by Antti O
                              Oiskohan tuossa mitään ideaa tehä toi calibrointi tollaseen 535i misson sähkönen kaasuläppä, toi EML valo meinaan löytyy kanssa ja se syttyy kun starttaa hetkeksi ja sitten sammuu toki.

                              Se voi vain näyttää tuossa starttitilanteessa, että sekin hehku on "hengissä" eli tuskimpa se ilmottaa vikaa. Monessakin autossa on kojetaulu vähän niinku joulukuusi starttivaiheessa ja sit ne katoaa itestään. Sit voi vähän jänskättää jos joku jää palamaan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎