eli auto ei kirjaimellisesti kulje!! kiertää tasan 2000rpm kulkee 50kmh tietokoneessa on käytetty mut ei ole vikaa eikä anna mitään vika koodejakaan!!! yks kerto et siin ois joku moottorin suoja ohjelma menny päälle!! en tiiä sit!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä on ku ei kule 750il-90
Collapse
X
-
sen verran tossa kävin rumistelemassa et kun väkisten väännättää kaasuläppää kuskin puolelta ni se herää ja kiertää hyvin mut vänkärin puolelta kääntää ni sammuu!! ja kun on käyny väkisin kääntämässä ni tietokone ilmotta et asc no active ja sit niin ku katso käyttö ohje kirjaa owers manual viittaa johonki luiston esto järjestelmään!!
Comment
-
-
no enpä tiiiä!!! rajota vähän huutomerkkejä!!!!
Oisit jättäny sen auton sinne bemari liikkeeseen- kyl sä siel sen oisit toimivana saanu laskun kera
Kato saako se ilmaa? Putsari tukos?
Käykö tyhjäkäynnillä nätisti, käykö kaikilla pytyillä? Mittaa puristukset ja kato tulpat.
Veikkaisin että sul on ilmanputsari tukossa
Comment
-
-
Ilmamassamittarista johtuvaa häiriötä veikkaan, tullut niitä jonkun verran vaihdeltua noihin, ota toisesta johto irti ja käy ajamassa, jos ei vaikutusta kokeile samaa toisetakin. Sillai voi testata ilmamassamittarin toiminnan, kun johto on irti boxi antaa koneelle n.80 asteisen koneen arvot, hätäkäyttöä varten.AMG
Comment
-
-
750
Jos ei löydy mitään vikakoodia niin on 2 asiaa jotka voi olla rikki ilman että boksi sitä hiffaa: puolat tai bensapumput...puolassa ei kai ole vikaa jos kerran kaikkiin tulee kipinä. itelläkin on joskus mennyt tuohon tilahan mutta silloin eml valo on syttynyt...ei oo tosin viimeiseen vuoteen sitäkään tehnyt
se ilmamäärämittari vois olla syyllinen...
niin ja oletko keillut resetoida sen? akun kenkä irti pariksi tunniksi ja sitten säätö:
Remove the negative battery cable from the battery of your car for at least one hour. This will clear the memory of your main computer. Then re-connect the battery, and start the car without touching the throttle. Allow to warm to normal operating temperature. Now, with the car in first gear, accelerate until at least 5000 rpm is reached. Allow the car to slow to idle, and then repeat two more times. Let the car idle for 5 minutes. All Done!
löytyy sivulta: http://www.users.qwest.net/~gbower/bmw/BMWThrottles.htmV12 rules
Comment
-
-
Originally posted by samuJos ei löydy mitään vikakoodia niin on 2 asiaa jotka voi olla rikki ilman että boksi sitä hiffaa: puolat tai bensapumput...puolassa ei kai ole vikaa jos kerran kaikkiin tulee kipinä. itelläkin on joskus mennyt tuohon tilahan mutta silloin eml valo on syttynyt...ei oo tosin viimeiseen vuoteen sitäkään tehnyt
se ilmamäärämittari vois olla syyllinen...
niin ja oletko keillut resetoida sen? akun kenkä irti pariksi tunniksi ja sitten säätö:
Remove the negative battery cable from the battery of your car for at least one hour. This will clear the memory of your main computer. Then re-connect the battery, and start the car without touching the throttle. Allow to warm to normal operating temperature. Now, with the car in first gear, accelerate until at least 5000 rpm is reached. Allow the car to slow to idle, and then repeat two more times. Let the car idle for 5 minutes. All Done!
löytyy sivulta: http://www.users.qwest.net/~gbower/bmw/BMWThrottles.htm
Oiskohan tuossa mitään ideaa tehä toi calibrointi tollaseen 535i misson sähkönen kaasuläppä, toi EML valo meinaan löytyy kanssa ja se syttyy kun starttaa hetkeksi ja sitten sammuu toki.
Comment
-
-
Originally posted by Antti OOiskohan tuossa mitään ideaa tehä toi calibrointi tollaseen 535i misson sähkönen kaasuläppä, toi EML valo meinaan löytyy kanssa ja se syttyy kun starttaa hetkeksi ja sitten sammuu toki.
Se voi vain näyttää tuossa starttitilanteessa, että sekin hehku on "hengissä" eli tuskimpa se ilmottaa vikaa. Monessakin autossa on kojetaulu vähän niinku joulukuusi starttivaiheessa ja sit ne katoaa itestään. Sit voi vähän jänskättää jos joku jää palamaan
Comment
-
Comment