Announcement

Collapse
No announcement yet.

Syyläri - voiko hioa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    Syyläri - voiko hioa?

    Eli e28 535/528 syyläri. Näyttää ylhäältäpäin tältä:

    Voiko tota ympyröityä kulmaa hioa kuinka turvallisin mielin vai puskeeko se heti vedet läpi? Pari milliä pitäs prkles saada kapeemmaks tota..
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more
  • petteriu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 1164
    • Pori

    #2
    Tuntematta tarkemmin kyseistä E28 syyläriä sanoisin ettei missään syylärissä ole 2mm varaa hioa pois.
    Onko tuossa muovi- vai metallipäädyt ?

    Petteri
    BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4647
      • Tuusula

      #3
      Muovipäädyt, itse syyläriosasta tulee alumiiniset levyt jotka kääntyvät muovipäätyjen "päälle".

      2mm on paljon, mutta melkeenpä pakko hioa tavaraa pois tuosta tai sitten keksiä joku parempi keino / paikka tolle.
      ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      • Bmw_e30
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2004
        • 1260
        • joutseno

        #4
        miksi sitä pitää hioa
        ex 325i -85 325i
        325i soupe -92 325i

        Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

        Comment

        • Soiled
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 3216
          • Mystinen Kuopio

          #5
          Originally posted by Bmw_e30
          miksi sitä pitää hioa
          --> http://www.btcf.fi/forum/showthread....254#post361254
          Mystinen.Fi @ FB
          IG @tarmohanninen
          http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
          Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
          Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
          Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

          Comment

          • Miika Tissari
            BTCF Member
            • Aug 2002
            • 1802
            • Varkaus

            #6
            Muokkaa ennemmin sitä keulahäkkiä...
            E28 ///M-tech V8 -83
            E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

            Comment

            • Jonsku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 4647
              • Tuusula

              #7
              Juu-uh, tarttee varmaan tosiaan alkaa hiomaan tota keulahäkkiä. Toinen vaihtoehtoi ois se että hitsais koneenkorvista reiät umpeen ja porais uudet 3-4mm taaemmas..
              Noh, pitääpä tänään illalla katella että miten tekee..
              ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
              ex. Alpina D10 Touring #33/94
              ... and many more

              Comment

              • wj
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2003
                • 3253
                • Järvenpää

                #8
                Ne sun koneenkorvat on kyllä niin perseestä kun voi vaan olla.. Eikös siinä ole 5-10cm tulipellin ja kannen välissä?
                Kato jos saat muutettua koneenkorvista sitä paikkaa tai tee/teetä kokonaan uudet..

                Sitten joutuu lyhentää takasin sitä vaihdevivun tankoa minkä jo pidensin sulle
                - 2006 Mustang cabriolet
                - Sleekcraft Enforcer 28'

                Comment

                • Jonsku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 4647
                  • Tuusula

                  #9
                  Originally posted by Wittu_joo
                  Ne sun koneenkorvat on kyllä niin perseestä kun voi vaan olla.. Eikös siinä ole 5-10cm tulipellin ja kannen välissä?
                  Kato jos saat muutettua koneenkorvista sitä paikkaa tai tee/teetä kokonaan uudet..

                  Sitten joutuu lyhentää takasin sitä vaihdevivun tankoa minkä jo pidensin sulle
                  Mä hommasin saksasta (www.e30.de) uudet koneenkorvat Mutta silti tulee 5mm liian eteen. Nooh, huomenna sopivia tarvikkeita kaupasta ja eikun väsäämään, eiköhän siitä jotain tuu.

                  Hommasin myös MIG:n ni ei tartte enää jokaikistä pikkuhitsausta sulle kiikuttaa Rosteria ei tolla kai voi hitsata..?
                  ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
                  ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                  ex. Alpina D10 Touring #33/94
                  ... and many more

                  Comment

                  • Miika Tissari
                    BTCF Member
                    • Aug 2002
                    • 1802
                    • Varkaus

                    #10
                    Originally posted by Jonsku
                    Mä hommasin saksasta (www.e30.de) uudet koneenkorvat Mutta silti tulee 5mm liian eteen. Nooh, huomenna sopivia tarvikkeita kaupasta ja eikun väsäämään, eiköhän siitä jotain tuu.

                    Hommasin myös MIG:n ni ei tartte enää jokaikistä pikkuhitsausta sulle kiikuttaa Rosteria ei tolla kai voi hitsata..?
                    Voi hitsata suojakaasun kanssa.
                    E28 ///M-tech V8 -83
                    E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

                    Comment

                    • Jonsku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 4647
                      • Tuusula

                      #11
                      No damn, sittenhän homma on Tosin wittujoo tekee aikalailla parempaa saumaa ku mä
                      ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
                      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                      ex. Alpina D10 Touring #33/94
                      ... and many more

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎