Announcement

Collapse
No announcement yet.

flekti ongelma-530 i-93

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mallat78
    Bimmer Rookie
    • Jun 2003
    • 148
    • Kymi

Ei se ilmastointi hajoa jos ropeli ei pyöri. Mulla ainakin sammu hetken tyhjäkäynnin jälkeen.
    Jos esivastus paskana niin pitäisi silti lähteä pyörimään kun saavuttaa oikean lämpötilan.

Comment

• herja
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1649

Mulla polttelee edelleen tota ilmastoinnin sulaketta no 9. Vaihdoin sen etuvastuksen ja auttonhan se vähän mutta muutaman päivän päästä taas korkkas. Täytys kattoo se magneettikytkimen välys ja varmaan lisätä painetta systeemiin.
      Retard Member

Comment

• Vee-eit
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2004
        • 709
        • Turku

Off topikkia, mutta kyllä ne Jalosen tytöt on ainakin mua palvellut tosi asiallisesti. En edes odota, että kassatyttö neuvois mua autoasioissa ( niinkuin ei Motonetin kassallakaan ), mutta kaikki muu on hoitunut hyvin. Jos haluaa tietoa, niin kannattaa soittaa johtajalle, joka tosin on ymmärrettävistä syistä yleensä melko lailla varattu. Hintahan on myyjän ja ostajan välinen sopimus, jos hinta on liian kova niin ei kannata ostaa. Olen kyllä itsekkin huomannut hintojen nousseen...
        Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

Comment

• cz85
          Bimmer Rookie
          • Sep 2003
          • 38
          • Tuusula

Minulla on sama flektiongelma, flekti jumissa. Ellen pian löydä muuta, ajattelin kokeilla ebay.de:stä:
          http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...986050075&rd=1.

Eli ototeile.de (= http://www.hondaparts.de/) myy ilmeisesti flektejä hintaan 185€.

TEL (werktags von 11-19 UHR) 0711-8823131
          oder Mobil 0171-4665656
          info@ototeile.de, Fax. 0711-8821184 (Stuttgart)
          E46

Comment

Working...
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎