Eli tutkiskelin vnurin sivuja ja huomasin ettei mun malliseen autoon (e30 325i "85, motronicin vimpat numerot 081) löytyny ollenkaa lastua. Tietäiskö joku mistä löytäisin (halvan) lastun kun pitää boksi muutenkin vaihtaa niin sen vois tehä samalla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Teholastu hakusessa?
Collapse
X
-
Mikäs tämä olisi? Sopisiko JWR/Itsfun-lastu?
Ainakin tuolla on jotain. Ohessa vielä vähän speksejä.
JWR AB hittar du i Stockholm. Jürgen Weise (Racing) började med chiptrimning redan 1987 och var först i Sverige med detta. Han har tävlat med en BMW M3 i Grupp A tillsammans med Peggen Andersson och efter det varit mekaniker åt Nettan Lindgren i BTCC och åt Peggen Andersson i BMW Dealer Team Sweden.
BMW 325i E30
orginal motor/med Itsfun-chip
effekt: 125 kW/170 hk vid 5500 rpm/136 kW/185 hk
vridmoment: 222 Nm vid 4300 rpm/243 Nm vid 4300 rpm
toppfart: 218 km/h/222 km/h
notering: optimerat för 98-oktan
BMW 325i E30 Hittar du något likvärdigt trimchip annonserat till lägre pris hos någon av våra konkurrenter så matchar vi priset.
Pris: 2000 kr monterat och klart
Itseasentamisesta kertoivat tommottisia (suomennos maksaa kaksi euroa/sana ):
Går det att skicka enbart styrenheten eller måste jag komma till er med min bil?
Ja det går att skicka enbart styreneheten för modifiering. Vi skickar tillbaka med vändande post. Om du är intresserad av denna lösning så maila oss med info om bilmodell så berättar vi var styrenhet är monterad i just din bil.
Kan jag montera chipet själv?
Till många bilar kan man montera chipet själv. Vi behöver i så fall styrboxnummer och chipnummer för att kunna skicka korrekt chip. Om du undrar om detta är möjligt till just din bil, maila oss bilmodell så berättar vi om just denna lösning är möjlig.
Eri asia on, kannattaako koko homma...Last edited by nullzwei; 24-06-2005, 02:05.
-
Comment