Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huikka ei hellitä!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Desty
    Newbiemmer
    • Jul 2005
    • 3

    Huikka ei hellitä!

    Terve!

    Seuraavanlainen ongelma:
    Ryyppy ja nopea joutokäynti pysyy päällä, on moottori kuuma tai kylmä. Auto on 316 vm. -87 1.8, kaasutintyyppi Piesburg 2BE(?). Kaasutin puhdistettu ja ryypyn säätömötikkään tarjottiin +12V ja näytti liikkuvan. Mikä aiheuttaa, ettei läppä aukene, eikä joutokäynti laske? Vika ilmestyi yllättäen erään käynnistyksen yhteydessä (lämpimällä moottorilla).
    PUR-valuja

    http://www.elisanet.fi/ville-pekka/index.html
  • superfast
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 567
    • Kurikka

    #2
    heitä se pierupurkki nurkkaan ja hommaa tilalle mekaaninen kaasutin... eli weberin dgv... ja sillä ongelmat ratkee...
    E60 525 Msport
    E36 318ti compact

    Comment

    • schwarze
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2004
      • 2017
      • Kangasala

      #3
      Originally posted by superfast
      heitä se pierupurkki nurkkaan ja hommaa tilalle mekaaninen kaasutin... eli weberin dgv... ja sillä ongelmat ratkee...
      Erittäin hyvin sanottu siellä perällä ;-)
      Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
      Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

      Comment

      • superfast
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 567
        • Kurikka

        #4
        hyvähän se on sanoa kun tappelin oman kans varmaan yli puoli vuotta eikä tota vian aiheuttajaa löytyny... mut oli jossain muualla kuin kaasarissa... koitettiin toista samanlaista ja toimivaa niin eipä miksikään muutunut... nyt kiinni dgv ja kehrää kuin kissa....
        E60 525 Msport
        E36 318ti compact

        Comment

        • schwarze
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2004
          • 2017
          • Kangasala

          #5
          Originally posted by superfast
          hyvähän se on sanoa kun tappelin oman kans varmaan yli puoli vuotta eikä tota vian aiheuttajaa löytyny... mut oli jossain muualla kuin kaasarissa... koitettiin toista samanlaista ja toimivaa niin eipä miksikään muutunut... nyt kiinni dgv ja kehrää kuin kissa....
          Oisit kysyny
          Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
          Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

          Comment

          • antti79
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 2499
            • Littoinen

            #6
            Joo, melkein helpompaa on heittää se pierupurkki vaikka verkon painoksi ja hankkia tilalle Weberin korvauskaasari, kuin alkaa selvittämään mikä sitä pierupurkkia vaivaa. Yleensä kun yhden vian korjaa toinen alkaa jo vaivaamaan.
            Nim.merk. myös joskus takavuosina tuon 2BE:n kanssa tapellut.
            sigpic
            Originally Posted by jari kihlman
            "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎