Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alatukivarret

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • owanshar
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 57
    • Seinäjoki

Alatukivarret

Olen vaihtamassa e46seen alatukivarsia. listoilla myydään alatukivarsien kumisarjat myös , kaiketi ne on vaihdettava tai kannattaa vaihtaa samaan satsiin. hintaa kumisarjalla tulee 234€ joten kaipaisi nyt ammattilaisen neuvoa että onko se välttämätöntä vaihtaa.kiitos...heeei.
    www.tomijuhani.com - "Media joka ei sammaloidu"
  • petteriu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 1164
    • Pori

Eihän niitä pakko ole vaihtaa, elleivät ole rikki. Mutta käytännössä vaihto mielestäni kannattaisi samalla tehdä.

Petteri
    Last edited by petteriu; 07-07-2005, 15:16.
    BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

Comment

• owanshar
      Bimmer Rookie
      • Sep 2003
      • 57
      • Seinäjoki

alatukivarret

joo...niin itsekkin käsitin asian. tosiaan ei ne maksanut kun 107€ / pari joten hieman halvemmalla selvisin. alkuperäistukivarret olivat laakkosella herttoniemessä halvimmat mitä löysin.ihme kyllä.
      mutta kiitos kuitenkin kommentista!
      www.tomijuhani.com - "Media joka ei sammaloidu"

Comment

• jokke35
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2003
        • 287
        • .

Ihan offtopic, mutta kuitenkin. Vaihdoivat viime kesänä hertsikan laakkosella mun 01vm autoon vielä takuuseen alatukivarret. Kulutuskamaa joiden kesto on about 40tkm ilmeisesti.
        E91 330Da

Comment

• Nelikko
          Bimmer Rookie
          • Feb 2005
          • 60

alatukivarret / 330

Originally posted by jokke35
          Ihan offtopic, mutta kuitenkin. Vaihdoivat viime kesänä hertsikan laakkosella mun 01vm autoon vielä takuuseen alatukivarret. Kulutuskamaa joiden kesto on about 40tkm ilmeisesti.
          Paljonko oli sun autolla ajettu, kun takuuseen vaihtoivat. Mulla sama vm ja just uusittiin, ajettu oli 160tkm.Takuusta ei puhunu kukaan mitään. Onko joku tehtaan määräys tms. Alkoi kiinnostaa, meinaan tonnin remontti, mutta elämä on .

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎