Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 tds -92 jakopää ja kone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pmv1982
    Newbiemmer
    • Jul 2005
    • 9

525 tds -92 jakopää ja kone

onko tuossa koneessa jako hihnalla vai ketjulla?paljon vaihtoväli mahtaa olla?oon ostamassa tuollasta touring mallia joka on tuotu juuri saksasta. mitä kannattaa ottaa huomioon?
    miten turbo ja kansi kestää?onko tuo 190tkm paljon tuolle turbolle vai tarviiko viedä jo kohta huoltoon?
    kuinka paljon ahtopaineet on vakiona?
    mitkä muut paikat kuin puslat kannattaa tarkistaa huolella ennen ostoa?
    siinä vois olla näin alkuun jotain millä ostopäätös vois edistyä. jos tulee mitään mieleen mitä muuta kannattaa huomioon niin kertokaa ihmeessä.
    Last edited by pmv1982; 11-07-2005, 22:59.
  • AKSU
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 402
    • Nivala

Originally posted by pmv1982
    onko tuossa koneessa jako hihnalla vai ketjulla?paljon vaihtoväli mahtaa olla?oon ostamassa tuollasta touring mallia joka on tuotu juuri saksasta. mitä kannattaa ottaa huomioon?
    ketjullahan se on, jotku vaihtanut 300tonnissa jotku ei koskaan.En oo kyllä koskaan kuullut et ois ketju katkennut.

Comment

• Aimo Harppaus
      Bimmer Rookie
      • Mar 2005
      • 188
      • Nälkämaa

Kannen kesto aika pitkälle käytöstä kiinni et käyttääkö konetta oikein (kylmänä ei ronttosta, jälkikäynti hyvä muistaa) Ahdin pieni mutta toimiva, ei noilla kilometreillä pitäis onkelmia viel olla, mistäpä sitä tietää, , särkyy ne junan vessatki jos kovalla ja huonolla käytöllä ovat. Katso onko nesteessä öljyö, huohotus, lähteekö lämpimänä heti käyntiin vai pitääkö sahata (löpö pumppu vialla) Älä usko mit lukemaan vaan auton kuntoon Ite oon tyytyväinen omaani ollu, 525tds 92
      Ikkunalasien tummennukset blackout-ll.net

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎