....ja kato ostaessa tarkkaan ettei oo poljettu liian paljon. 325 on jo niin kiva suditteluvehje, pyörii hyvin paskarinkiä asfaltilla ja märällä kelillä on aina kiva painella kaasua mutkissa. Voi sitte liian polkemisen jälkeen olla perä, loota ja konekin olla vähän lopussa. Tosin hyvällä huollolla ja huolenpidolla on varmaan suurempi merkitys auton tekniikan kunnolle kun sillä että onko sillä joskus kumi vingahtanut.. Mutta ei se rajoittimen paukuttelukaan hyvää tee!
Eli millaisia kilometrejä noi M50-koneet kestää ilman kone/kansiremppaa? Paljon pyörii kaupan +300tkm ajettuja, onko jo ihan loppuja, vai vieläkö kestää kilsoja? Ja oletushan on tietenkin että auto on huollettu ja pidetty muutenkin asiallisesti..
Eli millaisia kilometrejä noi M50-koneet kestää ilman kone/kansiremppaa? Paljon pyörii kaupan +300tkm ajettuja, onko jo ihan loppuja, vai vieläkö kestää kilsoja? Ja oletushan on tietenkin että auto on huollettu ja pidetty muutenkin asiallisesti..
Eli millaisia kilometrejä noi M50-koneet kestää ilman kone/kansiremppaa? Paljon pyörii kaupan +300tkm ajettuja, onko jo ihan loppuja, vai vieläkö kestää kilsoja? Ja oletushan on tietenkin että auto on huollettu ja pidetty muutenkin asiallisesti..
Tuonti autoissa ollu ongelmia hytkynostimien kanssa jo 200 tkm kohdalla.
Nostajat melko kalliit ja yksittäisen nostajan kunto vaikea todeta.
Nakutus ilmenee aluksi vain pitkien seisomisien jälkeen (yön yli) joten ostajan vaikea todeta koeajolla. Hyvin huolletuilla autoilla ajaa melko pitkälle hyvillä mielin.
Vain suunnaton tietämättömyys voi johtaa täydelliseen ymmärtämättömyyteen!!!!!!
Yleensä nuo hydrauliset nostimet rupee rallattamaan n.250tkm kohdilla. Itse juuri tein kansi remontin m50b25 koneesen.. sylintereissä oli vielä hoonausjäljet näkyvissä ja muutenkin kaikki oli vielä hyvässä kunnossa. Autolla ajettu 201tkm. Miksikö tein rempan? no oli talvella pelkät vedet koneessa edellisen omistajan jäljiltä ja pääsi kansi jäätymään--> halkesihan se.
Koneet varmasti on kestäviä molemmat ja huolettomia kilometrejä on varmasti paljon edellyttäen että huollot on tehty suunnilleen ajallaan. Ensimmäinen isompi remontti on varmastikkin nuo nostimien vaihtot ja vesipumppu jos sitä nyt voi isoksi remontiksi sanoa. Nostimien hinta on muistaakseni n.23 egeä kipale eli hintaa tuolle rempalle kyllä tulee.
Nykyiset -63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Comment