Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paras mylly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jese
    Newbiemmer
    • Jul 2005
    • 1

    Paras mylly

    Jees eli kumpi varmempi peli ettei heti mylly räjähä, -95 vuosimallin 320i vai 325i?? Kokemuksia?
  • Rossifumi
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1030
    • Hamina

    #2
    käytännössähän noi koneet on melkein samat.

    Sanotaan että molemmat kestää ihan yhtä hyvin.

    Kiinni vaan siitä miten niitä on käytetty ja huollettu.

    Eli siis väittäisin niiden olevan yhtä kestäviä.
    Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.

    On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.

    Comment

    • Hevimies
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1456
      • Savonlinna

      #3
      Kyllä ne molemmat hajoaa. B20 saattaisi olla voimansiirrolle hieman hellempi mutta muuten nuo on käytännössä samaa rautaa.

      Comment

      • Jonsku
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 4647
        • Tuusula

        #4
        Osta 325 ni ei tarvi polkee niin paljoa
        ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
        ex. Alpina D10 Touring #33/94
        ... and many more

        Comment

        • sqxo
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2004
          • 902
          • no man's land

          #5
          Originally posted by Jonsku
          Osta 325 ni ei tarvi polkee niin paljoa
          ....ja kato ostaessa tarkkaan ettei oo poljettu liian paljon. 325 on jo niin kiva suditteluvehje, pyörii hyvin paskarinkiä asfaltilla ja märällä kelillä on aina kiva painella kaasua mutkissa. Voi sitte liian polkemisen jälkeen olla perä, loota ja konekin olla vähän lopussa. Tosin hyvällä huollolla ja huolenpidolla on varmaan suurempi merkitys auton tekniikan kunnolle kun sillä että onko sillä joskus kumi vingahtanut.. Mutta ei se rajoittimen paukuttelukaan hyvää tee!

          Comment

          • Tojopa
            BTCF Member
            • Mar 2004
            • 1592
            • Kuopio

            #6
            Hiukan vierestä..

            ..mutta läheltä liippaa kuitenkin.

            Eli millaisia kilometrejä noi M50-koneet kestää ilman kone/kansiremppaa? Paljon pyörii kaupan +300tkm ajettuja, onko jo ihan loppuja, vai vieläkö kestää kilsoja? Ja oletushan on tietenkin että auto on huollettu ja pidetty muutenkin asiallisesti..

            Comment

            • jvakeva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2432
              • Kouvola

              #7
              no, sen kuulee jo rallatuksesta jos yläkerta on loppu, ja voimattomuudesta ja savusta, jos alakerta.. näin periaatteessa ainakin.

              mut aika hyvin pitäisi kestää..
              B10 V8 # 108
              saab r560 8X4

              Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

              Comment

              • Juice
                BTCF Member
                • Apr 2003
                • 820

                #8
                _________________________
                Last edited by Juice; 18-03-2012, 14:26.

                Comment

                • Touring
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 1310
                  • Järvenpää

                  #9
                  Originally posted by Tojopa
                  ..mutta läheltä liippaa kuitenkin.

                  Eli millaisia kilometrejä noi M50-koneet kestää ilman kone/kansiremppaa? Paljon pyörii kaupan +300tkm ajettuja, onko jo ihan loppuja, vai vieläkö kestää kilsoja? Ja oletushan on tietenkin että auto on huollettu ja pidetty muutenkin asiallisesti..
                  Nämä ovat niitä suomiautoja!
                  Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
                  Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

                  Comment

                  • jmn78
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2003
                    • 117
                    • uusimaa

                    #10
                    Originally posted by Tojopa
                    ..mutta läheltä liippaa kuitenkin.

                    Eli millaisia kilometrejä noi M50-koneet kestää ilman kone/kansiremppaa? Paljon pyörii kaupan +300tkm ajettuja, onko jo ihan loppuja, vai vieläkö kestää kilsoja? Ja oletushan on tietenkin että auto on huollettu ja pidetty muutenkin asiallisesti..
                    Tuonti autoissa ollu ongelmia hytkynostimien kanssa jo 200 tkm kohdalla.
                    Nostajat melko kalliit ja yksittäisen nostajan kunto vaikea todeta.
                    Nakutus ilmenee aluksi vain pitkien seisomisien jälkeen (yön yli) joten ostajan vaikea todeta koeajolla. Hyvin huolletuilla autoilla ajaa melko pitkälle hyvillä mielin.
                    Vain suunnaton tietämättömyys voi johtaa täydelliseen ymmärtämättömyyteen!!!!!!

                    Comment

                    • visa e36
                      BTCF Member
                      • Jan 2005
                      • 753
                      • Järvenpää

                      #11
                      Yleensä nuo hydrauliset nostimet rupee rallattamaan n.250tkm kohdilla. Itse juuri tein kansi remontin m50b25 koneesen.. sylintereissä oli vielä hoonausjäljet näkyvissä ja muutenkin kaikki oli vielä hyvässä kunnossa. Autolla ajettu 201tkm. Miksikö tein rempan? no oli talvella pelkät vedet koneessa edellisen omistajan jäljiltä ja pääsi kansi jäätymään--> halkesihan se.
                      Koneet varmasti on kestäviä molemmat ja huolettomia kilometrejä on varmasti paljon edellyttäen että huollot on tehty suunnilleen ajallaan. Ensimmäinen isompi remontti on varmastikkin nuo nostimien vaihtot ja vesipumppu jos sitä nyt voi isoksi remontiksi sanoa. Nostimien hinta on muistaakseni n.23 egeä kipale eli hintaa tuolle rempalle kyllä tulee.
                      Nykyiset
                      -63 Pontiac Catalina convertible
                      -05 E53 X5 3.0d

                      Comment

                      • Ändi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2004
                        • 1292
                        • Pori

                        #12
                        168tkm 325 ja kansi halki...
                        vissiin oli saksanpäässä jo haljennu..
                        kuskissa vika ei koneessa
                        sigpic
                        E46 2d 330 -02
                        EX.
                        E36 2d 328 -97
                        e92 335d -07
                        330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
                        Audi S4 -99 (324hp/497nm)
                        Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
                        Bmw 325 iA 2D -93
                        Bmw 325 4d -92

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎