Jakopäästä löytyi söörtsillä suht paljon juttua, mutta mieltäni askarruttaviin kysymyksiin en löytänyt vastausta.
Eli jakopään hihna + rullat + kiristin olisi tarkoitus vaihtaa tuohon omaan E34:n M40B18 koneeseen. Joku mainitsi täällä foorumilla että vesipumppukin kannattaa vaihtaa, mutta kun tuota konetilaa katselin, niin mielestäni se on oman erillisen hihnansa päässä... vai olenko väärässä?
Jollain osaavalla tahollahan tuo kannattaa vaihtaa, että kireys osuu kohdalleen yms. Olenkin miettinyt että vienkö merkkihuoltoon Poriin, vai johonkin muutamasta paikallisesta huoltopaikasta. Paljonkos BMW-merkkihuolloilla on hinta tuollaiselle jakohihnarempalle? Käyttävätkö jotain kiinteää listahintaa?
Pohdin myöskin noiden osien laatueroja; eli onko merkkitavaralla ja varaosatavaralla paljon laatueroja. Mitenkäs on esimerkiksi laadun laita, kun motonetistä löytyy tuollainen 99 euron setti jossa on "Gates hihna ja SKF rullat". Eli uskaltaako tuollaiset asennuttaa autoon?
Kiitoksia etukäteen jos joku jaksaa vielä vastailla näihin jakopääjuttuihin
Eli jakopään hihna + rullat + kiristin olisi tarkoitus vaihtaa tuohon omaan E34:n M40B18 koneeseen. Joku mainitsi täällä foorumilla että vesipumppukin kannattaa vaihtaa, mutta kun tuota konetilaa katselin, niin mielestäni se on oman erillisen hihnansa päässä... vai olenko väärässä?
Jollain osaavalla tahollahan tuo kannattaa vaihtaa, että kireys osuu kohdalleen yms. Olenkin miettinyt että vienkö merkkihuoltoon Poriin, vai johonkin muutamasta paikallisesta huoltopaikasta. Paljonkos BMW-merkkihuolloilla on hinta tuollaiselle jakohihnarempalle? Käyttävätkö jotain kiinteää listahintaa?
Pohdin myöskin noiden osien laatueroja; eli onko merkkitavaralla ja varaosatavaralla paljon laatueroja. Mitenkäs on esimerkiksi laadun laita, kun motonetistä löytyy tuollainen 99 euron setti jossa on "Gates hihna ja SKF rullat". Eli uskaltaako tuollaiset asennuttaa autoon?
Kiitoksia etukäteen jos joku jaksaa vielä vastailla näihin jakopääjuttuihin

Comment