Terve! Uutena täällä ja vain vähän aikaa seiskan omistajana huutelen..
Elikkäs ongelma on nyt se että kylmänä ei taho lähtä käyntiin millään, aluksi starttaa ilosesti ja välillä hörähtelee muka käynnistyäkseen mutta ei.. Sitten alkoikin akku hiipumaan ja kuulu vain naks. Yöksi akku laturiin ja uus yritys... Sitten lähti sahaamisen jälkeen just ja just käyntiin, hirveä kolkatus käy, tyhjäkäynti "pompottaa" ja tyhjäkäynti muutenkin alhanen jotain 500-600. Näytöllä lukee jotaki puumerkkejä saksalaisittain ja pikaisen googlauksen perusteella vaikuttaisi herjaavan suuttimia? Konehuone kiiltää ku papin pallit joten vuotoja ei näytä olevan, suodattimien ja muiden liittimet ja letkut siis käyty läpi. Kone tuntuu aika nuhapumpulta, tuntuu ettei kiihdytyskaista riitä saamaan edes 100km/h vauhtia jostain diisselin saannista tuntuis johtuvan?
Perus lukija ei päästäny moottoriin käsiksi vaan kokeilemma vielä inpalla kunhan ajankohdat natsaa kaverin kans. Kaipailisin siis vinkkejä tähän mistä vois johtua ja mistä kannattas lähtä liikkeelle!
Elikkäs ongelma on nyt se että kylmänä ei taho lähtä käyntiin millään, aluksi starttaa ilosesti ja välillä hörähtelee muka käynnistyäkseen mutta ei.. Sitten alkoikin akku hiipumaan ja kuulu vain naks. Yöksi akku laturiin ja uus yritys... Sitten lähti sahaamisen jälkeen just ja just käyntiin, hirveä kolkatus käy, tyhjäkäynti "pompottaa" ja tyhjäkäynti muutenkin alhanen jotain 500-600. Näytöllä lukee jotaki puumerkkejä saksalaisittain ja pikaisen googlauksen perusteella vaikuttaisi herjaavan suuttimia? Konehuone kiiltää ku papin pallit joten vuotoja ei näytä olevan, suodattimien ja muiden liittimet ja letkut siis käyty läpi. Kone tuntuu aika nuhapumpulta, tuntuu ettei kiihdytyskaista riitä saamaan edes 100km/h vauhtia jostain diisselin saannista tuntuis johtuvan?
Perus lukija ei päästäny moottoriin käsiksi vaan kokeilemma vielä inpalla kunhan ajankohdat natsaa kaverin kans. Kaipailisin siis vinkkejä tähän mistä vois johtua ja mistä kannattas lähtä liikkeelle!
Comment