Announcement

Collapse
No announcement yet.

318tds kysymyksiä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kojihu
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 19
    • kokkola

    318tds kysymyksiä?

    elikkä minkä verran on vakiona paineita tuossa myllyssä ja miten korkeelle uskaltaa nostaa?? ja miten se nosto helpoiten tapahtuu???
    bmw 318is m-sport limited edition vm:94 E36
    bmw 316i compact vm:95 E36
    bmw 318tds touring vm:95 E36
    bmw 320ia coupe vm:94 E36
    bmw 320i vm:84 E30
    bmw 320i vm:86 E30
    bmw 315 vm:83 E21
    bmw 316 vm:87 E30
    bmw 320i vm:89 E30
  • overboost
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 181
    • E-Suomi

    #2
    Saako kone liian vähän ilmaa? Tuskin. Dieselin ensimmäinen virityskeino ei ole ahtojen nosto.
    Last edited by overboost; 25-07-2005, 09:57.

    Comment

    • Tumppa
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1812
      • Oulu

      #3
      ja ei se ilmakaan kyllä ihan ensimmäisenä lopu....

      itse asiaan..soppaa koneelle vaikkapa lastua vaihtamalla niin saa jo jotain tapahtumaan. Pelkkä ahtojen nosto ei vaikuta niin paljoa kuin polttoaineen lisäys kun se tahtoo soppa loppua heti kesken kun ahtoja nostaa...ahdot sitten nousee samalla kun kone saa sitä soppaa
      F31 320d LCI

      Comment

      • jpeltoma
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 600
        • pirkanmaa

        #4
        Taitaa tämän pikkudieselin paras virityskeino olla vaihto suoraan 325 TDS:ksi. Eipä tuossa kovin paljoa ole potentiaalia ja pienen moottorin kiusaaminen ei taida olla kovin hedelmällistä. Mä jättäsin sen virittämättä....se menee mitä menee.
        Last edited by jpeltoma; 25-07-2005, 09:17.
        __________________________________________________ ________________________
        Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.

        Comment

        • kojihu
          Bimmer Rookie
          • Apr 2004
          • 19
          • kokkola

          #5
          Originally posted by jpeltoma
          Taitaa tämän pikkudieselin paras virityskeino olla vaihto suoraan 325 TDS:ksi. Eipä tuossa kovin paljoa ole potentiaalia ja pienen moottorin kiusaaminen ei taida olla kovin hedelmällistä. Mä jättäsin sen virittämättä....se menee mitä menee.
          onko joku sanonut että tarvitsen hevosia ku texasissa?? muutama kaakki riittäs!! ku pääsis sadan paremmalle puolen! ehä johki 120hv ja tietty pikkasen vääntöö mut sehän tullee mukavasti siinä sivussa!!!
          bmw 318is m-sport limited edition vm:94 E36
          bmw 316i compact vm:95 E36
          bmw 318tds touring vm:95 E36
          bmw 320ia coupe vm:94 E36
          bmw 320i vm:84 E30
          bmw 320i vm:86 E30
          bmw 315 vm:83 E21
          bmw 316 vm:87 E30
          bmw 320i vm:89 E30

          Comment

          • jpeltoma
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2004
            • 600
            • pirkanmaa

            #6
            En mä halunnu sun yritystä torpata mutta tässä vähän lukuja:

            M51D25 115@4800 turbo/1,9 bar
            M41D17 90@4400 turbo/2,2 bar

            Eli M51 koneesta ilman kooleria otetaan 115 heppaa. Ja jos sä meinaat ilman kunnon kooleria lisätä vaan syöttöö, niin että saat 120 heppaa 1,8 litrasesta myllystä niin onnea matkaan...Ebayssa kyllä myydään näitä "+30hp" lastuja M41:lle. Ei sille voi mitään että toi kone on vaan liian pieni noille tehoille. Eikä se muutenkaan ole niitä kestävimpiä koneita, siksi MÄ ite jättäsin sen rääkkäämisen...
            Last edited by jpeltoma; 26-07-2005, 16:02.
            __________________________________________________ ________________________
            Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎