Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw:n korjaajia trellä?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuotanur
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 275
    • 03

Bmw:n korjaajia trellä?

Osaatteko ehdottaa jonkun korjaamon, joka huoltaa/korjaa bemuja täällä Tampereella päin? Tiedän, että Metro tekee mutta tekee kalliisti.
    Pitäisi vaihtaa tuo keskusteltu ABS-rele ja itseäni ei kiinnosta alkaa tuohon hommaan. Alan kyllä jos ei ehdotuksia tule.

Niin antakaa tulla hyväksi todettuja paikkoja.

Tattis!
  • jms-btcf
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 696
    • Tampere

No jos et itse viitti, niin kysy vaikka Tam-Garagesta Nekalassa
    e61 535d

Comment

• jykä
      Bimmer Rookie
      • May 2003
      • 123
      • Pohojanmaa

searchilla

Ex:325i,328i,523i,528iA,525dA
      Current: F11 520d M-sport

Comment

• Jamperi
        Bimmer Fanatic
        • May 2005
        • 589
        • Tampere

Itse käytin öljyjen vaihdossa tuolla hatanpään AD-huoltamolla, joka siis on siinä metroautoa vastapäätä. Koitin käydä tuon pelin kanssa noilla teboileilla, mutta oli liian matala sisää ajettavaks ni käännyttivät pois. Tuntitaksaa en muista mutta 170e tuli maksamaan moottori,vaihteisto,perä öljyjen vaihto sekä pakkasnesteen tarkistus töineen/tarvikkeineen. Työ meni odotellessa ja asiointi oli leppoisaa. En tosin tiedä miten syvää niitten bemarituntemus on, että jos alkaa ongelmat olemaa tuosta hankalampia ni voi aikaa kulua enemmän.

Mutta jos tiedät että sulla on se abs-rele rikki, niin eihän sitä kannata sen takia huoltoon viedä? Rele löytyy sieltä konehuoneesta sulakeboxista ja vaihto ei edes käsiä likaa. Itse kävin hakemassa uuden abs moottorin releen fustilta parilla eurolla ja hyvin pelittää.

ALPINA B3 3.3 Coupe #211
        ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport

If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.

Comment

• Tuotanur
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2005
          • 275
          • 03

äää

Originally posted by Jamperi
          Itse käytin öljyjen vaihdossa tuolla hatanpään AD-huoltamolla, joka siis on siinä metroautoa vastapäätä. Koitin käydä tuon pelin kanssa noilla teboileilla, mutta oli liian matala sisää ajettavaks ni käännyttivät pois. Tuntitaksaa en muista mutta 170e tuli maksamaan moottori,vaihteisto,perä öljyjen vaihto sekä pakkasnesteen tarkistus töineen/tarvikkeineen. Työ meni odotellessa ja asiointi oli leppoisaa. En tosin tiedä miten syvää niitten bemarituntemus on, että jos alkaa ongelmat olemaa tuosta hankalampia ni voi aikaa kulua enemmän.

Mutta jos tiedät että sulla on se abs-rele rikki, niin eihän sitä kannata sen takia huoltoon viedä? Rele löytyy sieltä konehuoneesta sulakeboxista ja vaihto ei edes käsiä likaa. Itse kävin hakemassa uuden abs moottorin releen fustilta parilla eurolla ja hyvin pelittää.
          Jep. osaan itse vaihtaa sulakkeen ja varmaan paljon muutakin.
          Autossani rele on siellä pumpun yhteydessä (lue:sisällä) enkä niin välitä noista jarrutöistä. Putket kun tuppaavat olemaan haperoo 200000km jälkeen.

Sulakkeet siis osaan vaihtaa itsekkin mutta kysyin vaan..

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎