Announcement

Collapse
No announcement yet.

523i turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pärämpää
    Newbiemmer
    • Jan 2019
    • 2
    • helsinki

    523i turbo

    Morjesta! Olisiko tuossa mitään ideaa kun on kone purettuna että alkasi turbottamaan tuota m52b25 tuohon e39 koppaan joka tulisi kevennettyä täysin mutta mietin että mitä kaikkea tarvitsee leimaamiseen tänä päivänä tuommoisessa projektissa? ja koppa oli 523 sedan.
    kaikki mahdollinen info olisi tarpeeseen (jarru puoli penkitykset yms) Kiitokset etukäteen.
  • Tonton
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 9101
    • Raisio

    #2
    Kaikki 540i alustan osat.
    Penkkilappu
    jos sitä kevennät niin valot, penkit ja turvavarusteet tarvii jättää
    sigpic
    M-B Vito -22
    Transit Custom -18
    Yamaha vx ho cruiser -22
    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
    [email protected]

    Comment

    • Tenhune
      BTCF Member
      • Mar 2011
      • 44
      • Pihtipudas

      #3
      Kannattaa käyttää vertailu mallina528i tai 530i.. v8 malleissa on paljon eroavaisuuksia verrattuna kutosiin. Oma 528 muutoskatsastetaan verrokkina 530i.. vaatii etujarrut ja vetarit. Sitten kaikki katsastus asemat ei hyväksy real oem tulosteita vaan vaatii verrattavuudesta valtuutetun bmw liikkeen tekeman todistuksen. trafin tiedoista ei tunnu löytyvän päästöluokkaa, ehkä tarvitsee tilata myös coc todistus. Tehon mittaus todistuksessa tulee myös olla piirrettynä ahtopaine käyrä.
      E61 535d

      E92 330CdA xdrive msport
      E39 528i Tbo Montrealblau

      Exät
      E83 X3 2.0d
      E60 530da Titansilber
      E46 320d Titansilber

      Comment

      • Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11120
        • Oulu

        #4
        Originally posted by Tenhune View Post
        Kannattaa käyttää vertailu mallina528i tai 530i.. v8 malleissa on paljon eroavaisuuksia verrattuna kutosiin. Oma 528 muutoskatsastetaan verrokkina 530i.. vaatii etujarrut ja vetarit. Sitten kaikki katsastus asemat ei hyväksy real oem tulosteita vaan vaatii verrattavuudesta valtuutetun bmw liikkeen tekeman todistuksen. trafin tiedoista ei tunnu löytyvän päästöluokkaa, ehkä tarvitsee tilata myös coc todistus. Tehon mittaus todistuksessa tulee myös olla piirrettynä ahtopaine käyrä.
        Jep. 530 mallissa on kuinenkin se 230 hp, niin ahdetun 523:n saa hyvin niihin tehoihin rajoitettua. Toki isommat jarrut ei haittaa, mutta vertaillessa osia pääsee helpommalla. Ja teholapussa ahtopaine käyrä ei välttämättä tarvi olla dynon piirtämä (koska moni vanhempi penkki ei osaa tehdä sitä). Viimeksi kun kysyin, niin kuva moottorinohjauksen logista, missä on ahtopaine kierrosluvun mukaan riittää jos penkittäjä allekirjoittaa tämän.

        Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎