Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktiivivakkarin kalibroinnista

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oliw
    Bimmer Rookie
    • Feb 2019
    • 30
    • fin

    Aktiivivakkarin kalibroinnista

    Osaiskos joku viisaampi kertoa miten saa Istalla vietyä "Start up the ACC" toiminnon onnistuneesti loppuun muuttamatta mitään alkuperäisiä asetusarvoja, kun tiedossa on että tutkan asento ei ole muuttunut.


    Häiriön jälkeen tarkoitus saada anturi käyttöön mutta vaatii ns kalibroinnin entisillä arvoilla suoritettuna jottei korjauskulmat turhaan muutu.



    Alkuperäiset"ACC correction angle, horizontal" ja "ACC correction angle, vertical" arvot on luettu talteen mutta ei ole käytettävissä peililaitteistoa minkä antamia arvoja voisi kalibroinnin aikana syöttää.
  • Dualfun
    Moderator
    • Jan 2003
    • 17844
    • PKS

    #2
    Jatkot (kopioin viestisi sinne) -
    E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
    G20 320d xDrive mineralweiss metallic
    E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
    E28 ///M535i '87 zinnoberrot

    ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
    ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
    Muut talouden vehkeet:
    E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
    Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
    Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎