Announcement

Collapse
No announcement yet.

Automaatin sport-asento

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bääm
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 401
    • Pori

    Automaatin sport-asento

    Vaikuttaako se jotenkin muuten kuin kierrättää konetta pikkasen pitemmälle ennen ku vaihtaa vaihdetta?
    Siis tuleeko autosta ultimateracer jos sitä taikanappulaa painaa?
    325 `94 tomatoes
    330d -03 M57N
  • kuti
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 117

    #2
    Originally posted by Bääm
    Vaikuttaako se jotenkin muuten kuin kierrättää konetta pikkasen pitemmälle ennen ku vaihtaa vaihdetta?
    Siis tuleeko autosta ultimateracer jos sitä taikanappulaa painaa?
    325 `94 tomatoes
    Jättää ainakin minulla vaihtamatta viitoselle, vaikka nelosella ajaa kierrokset tappiin. Hyvä käyttää 80 rajoituksella, jättää turhan rumppaamisen 4 ja 5 välillä.
    BMW E34 525IX Touring-96

    Comment

    • pete81
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 2056
      • .........

      #3
      Originally posted by kuti
      Jättää ainakin minulla vaihtamatta viitoselle, vaikka nelosella ajaa kierrokset tappiin. Hyvä käyttää 80 rajoituksella, jättää turhan rumppaamisen 4 ja 5 välillä.
      joo, ei vaihda vitoselle. nelosen ja vitosen välillä edestakaiseen vaihtamiseen auttaa kun laittaa neloselle eikä aja sillä d:llä. muutenkin kannattaa käyttää esim kaupunkiajossa kolmosta, säästää laatikkoa kun ei koko ajan vaihda edestakaisin.

      Comment

      • Ändi
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 1292
        • Pori

        #4
        kulkeeks auto lujempaa egonappulalla??(siis vaihtaa vitoselle ku nelosella punarajalla. jaksaaks enää mennä?)

        normaali ajossa tuntuu et sportilla mennään yhtä vaihdetta pienemmällä kokoajan ku ekolla. ja kyl mulla ekolla vetelee punarajalle asti...

        Voiks noissa laatikoissa olla jotain erillaisia ohjelmistoja tai jotain?
        sigpic
        E46 2d 330 -02
        EX.
        E36 2d 328 -97
        e92 335d -07
        330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
        Audi S4 -99 (324hp/497nm)
        Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
        Bmw 325 iA 2D -93
        Bmw 325 4d -92

        Comment

        • kuti
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 117

          #5
          Originally posted by Ändi
          kulkeeks auto lujempaa egonappulalla??(siis vaihtaa vitoselle ku nelosella punarajalla. jaksaaks enää mennä?)

          normaali ajossa tuntuu et sportilla mennään yhtä vaihdetta pienemmällä kokoajan ku ekolla. ja kyl mulla ekolla vetelee punarajalle asti...

          Voiks noissa laatikoissa olla jotain erillaisia ohjelmistoja tai jotain?
          Veteliskin ekolla rajottajaan, olis jo kunnioitettavat 340 mittarissa.
          Ei nelosellakaan vielä rajoittajaa tapaillut 230 mittarivauhdissa.
          BMW E34 525IX Touring-96

          Comment

          • jam75
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 654
            • Tornio

            #6
            Originally posted by Ändi
            kulkeeks auto lujempaa egonappulalla??(siis vaihtaa vitoselle ku nelosella punarajalla. jaksaaks enää mennä?)

            normaali ajossa tuntuu et sportilla mennään yhtä vaihdetta pienemmällä kokoajan ku ekolla. ja kyl mulla ekolla vetelee punarajalle asti...

            Voiks noissa laatikoissa olla jotain erillaisia ohjelmistoja tai jotain?

            Sain "huijattua" vitosen päälle, mutta suoraa ois saanu olla toiset samanlaiset...eli vauhtia oli nelosella se reilu 230, ecovalinta päälle ja hieman kaasun löysäämistä eli pois sieltä kickdown-nappulalta. Vauhti putos sinne 200paikkeille, hieman odottelua ku vauhti nousi pikkasen ja uudestaan lämä lattiaan ja kas kas laatikko ei enään pudottanutkaan neloselle ja vauhtia alko tuleen taas. Mutta suoraahan pitäis olla reilusti ja varmaan se voimanpuute tulee kuvioihin vaikka lähti kiihtyyn ihan oikeasti , joten tuskimpa vetää mittaria tyrmään vitosellakaan .

            Ja kaikki tämä on testattu suljetulla alueella

            Comment

            • AcS325
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2005
              • 227
              • Road to Jalalabad

              #7
              venytys?

              Originally posted by jam75
              Sain "huijattua" vitosen päälle, mutta suoraa ois saanu olla toiset samanlaiset...eli vauhtia oli nelosella se reilu 230, ecovalinta päälle ja hieman kaasun löysäämistä eli pois sieltä kickdown-nappulalta. Vauhti putos sinne 200paikkeille, hieman odottelua ku vauhti nousi pikkasen ja uudestaan lämä lattiaan ja kas kas laatikko ei enään pudottanutkaan neloselle ja vauhtia alko tuleen taas. Mutta suoraahan pitäis olla reilusti ja varmaan se voimanpuute tulee kuvioihin vaikka lähti kiihtyyn ihan oikeasti , joten tuskimpa vetää mittaria tyrmään vitosellakaan .

              Ja kaikki tämä on testattu suljetulla alueella
              Jouduitko kauankin venyttämään sinne 230 km/h?


              Sulla on pitkä piha tie
              "koita uudelleen kyllä se lähtee"

              Comment

              • jam75
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2003
                • 654
                • Tornio

                #8
                Originally posted by AcS325
                Jouduitko kauankin venyttämään sinne 230 km/h?


                Sulla on pitkä piha tie

                No en lähtenyt enään koittamaan kuinka paljon ottaa ku se "suora" tosiaankin loppu siihen ekaan vetoon ja matkaa/aikaa en ottanut mitä meni ku nelosella vetasin sen reilu 230tä ,mutta kyllä se lähti vitosella vetämään ihan "reilusti" joten tiiä sit mitä ois kulkenut

                Voimattomia vehkeitä ku pitää kikkailla

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎