Noniin sitten tarttis pikaisia vastauksia..
Homman nimi on se että kävin juuri konttorilla leimaamassa 1502turboa,
muutoskohtia piti olla leveys +muuta sälää mutta yllätyksenä tuli että kone pitäisi katsastaa kun otteessa lukee että entinen 1.6 vaihdettu 2.0L ja turbolla???
Nyt katsastusmies haluaa tietää että mikä lohko on ja onko se 1.6 koneesta iskua vaihtamalla ja poraamalla toteutettu vai 2.0 lohkolla...
Niin että mitkä hilut pitää 1.6 koneessa olla että siitä saadaan 2.0 poraamalla ja iskua pidentämällä... Kokemuksia???
Hitto kun risoo meinaan menee prossat 36.5% ja pitäis saada alle 35%
Ja kun se litratilavuus on vaihdettu joskus 1991 tammisaaressa niin tuskin papereita löytyy..
Tätyy sanoa että katsastus konttorilla oli enemmän kuin asialinen palvelu. Konala on kyllä ehdottomasti paras konttori..
-Janne
Homman nimi on se että kävin juuri konttorilla leimaamassa 1502turboa,
muutoskohtia piti olla leveys +muuta sälää mutta yllätyksenä tuli että kone pitäisi katsastaa kun otteessa lukee että entinen 1.6 vaihdettu 2.0L ja turbolla???
Nyt katsastusmies haluaa tietää että mikä lohko on ja onko se 1.6 koneesta iskua vaihtamalla ja poraamalla toteutettu vai 2.0 lohkolla...
Niin että mitkä hilut pitää 1.6 koneessa olla että siitä saadaan 2.0 poraamalla ja iskua pidentämällä... Kokemuksia???
Hitto kun risoo meinaan menee prossat 36.5% ja pitäis saada alle 35%
Ja kun se litratilavuus on vaihdettu joskus 1991 tammisaaressa niin tuskin papereita löytyy..
Tätyy sanoa että katsastus konttorilla oli enemmän kuin asialinen palvelu. Konala on kyllä ehdottomasti paras konttori..
-Janne
Comment