Joo elikkäs auto on e39 530 Da -99. Alunperin ongelmana oli et välil veti alle 3000 rpm hyvin ja yli ei! Ja välil sit toisinpäin..Noh,luetin viat ja sielt tuli ilmanmassamittari,imusarjan paineanturi,abs/luistonesto tunnistin..Ja kaikki on nyt vaihdettu mut ongelma on edelleen ja erilaisena. Nyt pelaa kylmänä ku unelma mut kun vähä aikaa ajelee ni vetää 3000 rpm jälkeen iha normaalisti mut alle 3000 ei kunnol..Voikohan kenties vaikuttaa ku auton on laitettu putkisto,vapari ja lastu?
Tehoja edelleen hukassa?!?!
Collapse
X
-
Originally posted by ChromeJoo elikkäs auto on e39 530 Da -99. Alunperin ongelmana oli et välil veti alle 3000 rpm hyvin ja yli ei! Ja välil sit toisinpäin..Noh,luetin viat ja sielt tuli ilmanmassamittari,imusarjan paineanturi,abs/luistonesto tunnistin..Ja kaikki on nyt vaihdettu mut ongelma on edelleen ja erilaisena. Nyt pelaa kylmänä ku unelma mut kun vähä aikaa ajelee ni vetää 3000 rpm jälkeen iha normaalisti mut alle 3000 ei kunnol..Voikohan kenties vaikuttaa ku auton on laitettu putkisto,vapari ja lastu?Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Entäs mikähän mahtaisi olla vikana kun 528i -96 vaikuttaa alakierroksilla todella tehottomalta. 4 tonnissa tulee selkeä piikki ja sen jälkeen kiihtyy ilmeisesti kuten kuuluukin. Tuossa Kehä 3:a kun ajelin 5-vaihteella 80km/h ja painoin jyrkässä ylämäessä kaasun pohjaan ei auto kiihtynyt oikeastaan yhtään, ei taida olla ihan normaalia.
Mahtaako vika olla esim. Vanoksessa? Eikös se juurikin vaikuta näihin alapään vääntöihin?
Varmaan tuo pitää testeriin viedä, mutta onko merkkihuolto ainoa paikka mikä osaa näitä lukea?
Comment
-
Comment