mitäköhän mahtaa maksaa tommonen takapyörän laakeri töineen.... Noin arvio????? jos jollain on kokemuksii ni sit vastauksii..
Takapyörän laakeri
Collapse
X
-
Aika ympäripyöreä kysymys taasen! Voisit mainita auton mihin työ tarvisi tehdä.
150 euroa aika minimi hinta töineen jos se laakeri siis sellainen iso "ympyrälieriölaakeri" (eikä pikkuinen kartiorullalaakeri).
Onhan se vittumainen homma, mutta on se vittumaista maksaa 150 euroa kun 30:n osa vaihdetaan.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Tunnin homma on. Eli maksaa jossain pikkupajalla 35-45 €. Tähän hommaat sen laakerin niin yhteensä 70 €. Jos sulla ei oo ulosvetäjää niin joudut ottamaan koko tukivarren vittuun ja se on iso homma. Nää kokemukset siis E30:stä."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto

BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
ei tarvi ottaa irti.. hitsaa pultin siihen kehään kiinni mikä jää tukivarteen kiinni ja lekaa perään..Originally posted by XhawkTunnin homma on. Eli maksaa jossain pikkupajalla 35-45 €. Tähän hommaat sen laakerin niin yhteensä 70 €. Jos sulla ei oo ulosvetäjää niin joudut ottamaan koko tukivarren vittuun ja se on iso homma. Nää kokemukset siis E30:stä.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Mä kyselin Tampereella e34:een sitä hommaa ja eräällä pikkupajalla kerrottiin 4 h ~ 196 euroa ja Metroautossa 2,5 h ~ 200 euroa! Että jos semmonen paikka, jossa takapyöränlaakeri luvataan vaihtaa 30-50 euroon niin kertokaa mullekin. Voi lähteä kauemmaksikin semmoiseen paikkaa tettäämään remontteja.Originally posted by XhawkTunnin homma on. Eli maksaa jossain pikkupajalla 35-45 €. Tähän hommaat sen laakerin niin yhteensä 70 €. Jos sulla ei oo ulosvetäjää niin joudut ottamaan koko tukivarren vittuun ja se on iso homma. Nää kokemukset siis E30:stä.
(vai onko se homma tyystin eri e30:een?)
Itse se tosin sitten osaavan kaverin kanssa vaihdettiin, kesti noin 2,5 tuntia ilman varsinaista ulosvetäjää, mutta tehtiin isosta/pitkästä pultista ja mutterista sekä erinäisestä määrästä putkenpätkiä ja lattarautoja hyvät prässit millä se lähti.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
xXx
Joo.. tunnissa on kova jätkä vaihtamaan...
Tai no jos ne sieltä pomppaa syliin ettei tarvi tapella
kuten mun takapyöränlaakerin kanssa...
...Ruoste se on kummallinen aine
SoftRoader
EX:iä USEITA niin bemareita kuin naisiakin...
Comment
Comment