Originally posted by Venture
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ooppelimies pemarimiesten joukossa...
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by JooJooMiesNo voihan kökkö.Sulla siis jo kolmannella korjaamolla auto?Mulla menossa vasta ensiviikolla toiselle.Taitaa tämä mun juttu venähtää siis loppuvuoteen asti,jos ei peräti ensivuoden puolelle.Minkähänlaisen laskun kirjoittais kyseisille firmoille,jos aletaan esimerkiksi laskemaan ihan noin keskipalkan mukaan (n.10€) tunnilta mitä "Asiakas" joutunut hommaa hoitamaan korjauksen aikana ja niiden välissä.Kyllä kalpenis seisontapäivä hyvitykset mennen tullen...Tämä ei kuitenkaan liene mahdollista,ikäväkyllä...
Ja itseasiassa...taitaa olla neljäs korjaamo jota nyt käytän...ja ilmeisesti vien vielä yhteen lisää että saisi ton kulkemaan suoraan. Alkaa pikkuhijaa vaikuttamaan että Espoon Laakkosen kulmiensäätöpenkki on pieleen kalibroitu. Kolme kertaa säädetty ja aina muka säädöissään...kuitenkin vetää oikealle. Ja eilen kuulin että eräs toinen BMW joka myös on ollut kulmien säädössä siellä vetää oikealle.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by DiisseliKiisseliMullakin on huonoja kokemuksia tästä Tapiola - SVT yhdistelmästä. Loppupeleissä sain kyllä mitä halusin, mutta päreet ehti palaa moneen kertaan matkan varrella. Helvetin kieroja tyyppejä siellä SVT:ssä, kaikkia mahdollisia vedätyksiä ne yrittää.
Juu kierojahan ne on ku korkkiruuvit.Alkaa entistä vahvemmin olemaan mielipiteeni se,että rahat pois vaan.Jos jollain ihan faktatietoa lakipykälien koukeroista,olisin erittäin kiinnostunut asiasta.Onhan tälläiselle toiminnalle tultava loppu,jollain tasolla ainakin.Kyllä ne pojat selitykset osaa,se ei tosin riitä ainakaan minulle...
Comment
-
-
Huomenta taas
Asian eteneminen näyttää jatkavan mateluaan.Yrityksen johdon,eli pohjoishelsingin auton toimitusjohtajan pitäisi otta yhteyttä.Asiasta sopineet SVT:n tarkastaja ja kyseinen johtaja.Tässä nyt sitten odotellaan kyseisen kaverin soittoa,jälleen kerran.Olen itsekkin ollut yhteydessä kyseiseen henkilöön,silloin tiedustelin korjauksen korjauksen valmistumista,koska itse korjaamolta en saanut asiaan minkään näköistä selvyyttä,en edes ontuvia selityksiä tai valheellisia lupauksia.No tämän toimitusjohtajan PITI silloinkin ottaa yhteyttä ja ilmoittaa koska autoni pajalta saan.Mahtaakohan kellekkään tulla yllätyksenä ettei TÄTÄKÄÄN soittoa kuulunut...Uskaltaisin siis väittää että firman johto on samoilla linjoilla kuin ns "duunariporras".Ilmeisesti tämä on yrityksen sisällä täysin hyväksytty toimintatapa???Alkaapa vakavasti näyttämään siltä ettei tästä asiasta selviä ilman oikeustoimia.Sääli sinäällään...Mutta näin tälläviikolla,saas nähdä miten homma jatkuu...Lupaan pitää kanssa-autoilijat ajan tasalla asian tiimoilta...
Comment
-
-
Originally posted by remedyJoo itekki kävin vaihattaan oljyt siellä ja se palvelu oli kyllä suoraan sanottuna aivan perseestä. Sit ku kattelin niitten huoltomiesten otteita siellä niin en varmasti vie kyllä sinne autoa enää ikinä. Tyypit hutiloi menemään hirveellä kiireellä ja kohtelee toisten omaisuutta kaltoin. Esim. kylmästi vaan nakkas voortin aluvanteen lattialle melkein vyötärön korkeudelta ja eikä muute osunu kumipuoli maahan...semmosta.
Juu.. Ja mulla lähtee kohta auto neljättä kertaa sinne.. Kävi sen kolmannen kerran siellä(vaihtoivat peräöljyt jotka lupasivat ja katsoivat vesivuotoa(ilmesyi öljyvuodon korjauksen jälkeen) ja mainitsin kummallista ratin vinoon menosta niiden jälkeen ja hihnan vikinästä joka ilmestyi niiden käsittelyn jälkeen). Ja taas auto oli yön siellä. Ilmeiseksihan tämä tuli. Mutta mitä tehtiin? Tulin koulusta niin TAAS on auton alla läikkä jäähdytysnestettä, hihnat vikisee edelleen ja ompas se rattikin vinossa.. Toivottavasti peräöljyt vaihdettiin?
Comment
-
-
Tere jälleen
Nyt on sitten armon aika lusittu.Armonaika mitä tarkastaja pyysi odottamaan,että pohjoishelsingin autosta otettaisiin yhteyttä.Yhteyden ottoa ei kaikkien yllätykseksi tullut.Nyt hoidellaankin sitten asia muita teitä.Akselilla kuluttajansuoja ja oikeusasteet.Kyllä tähänkin kinaan vastaus löytyy,se on varma.Mutta kauanko tähän menee,se onkin jo toinen juttu...Mutta odotellaan taas....Tähän alkaa jo tottumaan....
Comment
-
-
Terveppä taas
Tänään tuli sitten taas uutta tietoa asian tiimoilta.Elikkäs tämän hetken tarkastaja soitti ja ilmoitti hoitaneensa asiaa (mielestäni) paremmin kuin hyvin.Oli keskustellut kuluttajasuojan kanssa,pohjoishelsingin auton johtoportaan ja useiden kolleegoidensa kanssa...Seuraavin tuloksin:Asiat alkavat hieman näyttämään valoisemmalta.Vakuutusyhtiön osa seisontapäivistä tulee maksuun (ensimmäisen "korjaus"kerran osalta),pohjoishelsingin auton osuus sitten joskus.Korjaus tehdään em firmassa loppuun asti,siihen pisteeseen että asiakas on tyytyväinen ja SVT:n tarkastajat ovat myös hyväksyneet työnjäljen.Vastuu takarenkaiden liian nopeasta kulumisesta kuuluu jollekkin muulle kuin minulle (n.700km ja kulumaa 1-2mm).Myös korvausta "ylimääräisestä" vaivasta ja idiootti tekstistä oikeutettua,summa/korvaus sovitaan korjaamon kanssa.Korvaus kuitenkin odotettavissa.Kulmat säädätetään AMMATTILAISELLA.Käsittääkseni olen oikeutettu myös maksuttomaan sijaisautoon viimeisimmällä korjauskerralla,korjaamolta tätä ei tosin ole vielä luvattu,mutta oli ilmoitettu tarkastajalle että näin menetellään.
Sekavaa,mutta parhaan ymmärrykseni mukaan jäljen pitäisi kohtapuolin alkaa muistuttaa sitä miltä pitäisikin.Ja sehän tässä pääasia onkin.Hieman päänvaivaa aiheuttaakin se miten arvioin ylimääräisen aiheutuneen vaivan ja vahingot???Ensi maanataina kun kolauksesta kulunut 4kk,meni lomat,meni auto/mp kaupat poskelleen,n 2kk laina-auto (tupla vakuutukset),tulon menetykset (ylimääräiset käynnit ja ajelut),henkisestä helvetistä nyt sitten puhumattakaan...Aika hankala laskee euroiksi koko soppa.Kaikkineen päivineen uskon että kyseinen "palvelu" pohjoishelsingin auton suunnalta tulee maksamaan kyseiselle yritykselle enemmän kuin alkuperäinen korjaus lasku tekee.Eli pakkaselle menee.En nyt tarkoita kohtuutonta vahingonkorvausta,vaan 3 tehty työ ja korvaus ainoastaan kerran tehdystä työstä ei voi olla taloudellisesti kannattavaa.Koska tuskin nämä ns laatutyöntekijät ilmaiseksi töissä on???
Mutta tilanne jatkuu,mutta nyt jo hieman näkyy valoa tunnelin päässä...
Comment
-
Comment